فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عکس جدید «الهام چرخنده» در مسیر کربلا



اخبار فرهنگی و هنری - عکس جدید «الهام چرخنده» در مسیر کربلا

الهام چرخنده تصویر زیر را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: « سلام... در مسیر کربلا هر لحظه و همه جا با من هستید، یاران، یا حسین...»

 

اخبار,اخبار فرهنگی,الهام چرخنده

 

اخبار فرهنگی و هنری - برترینها


ویدیو مرتبط :
الهام چرخنده پس از سفر کربلا ...

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیام «الهام چرخنده» از کربلا +عکس


الهام چرخنده، بازیگر سینما و تلویزیون عکس زیر را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: یاران کربلایی ار کنار ضریح شش گوشه آقا ابا عبدالله الحسین و علمدار کربلا حضرت عباس و یاران باوفایشان سلام عرض می کنم.

جام جم آنلاین: الهام چرخنده، بازیگر سینما و تلویزیون عکس زیر را در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: یاران کربلایی ار کنار ضریح شش گوشه آقا ابا عبدالله الحسین و علمدار کربلا حضرت عباس و یاران باوفایشان سلام عرض می کنم.

به یکباره لطف ارباب شامل حال من شد و بعد از زیارت اربعین امسال برای بار دوم مشرف شدم کربلای معلی. دعاگوی همه شما یاران زهرایی و حیدری ام هستم.

پیام «الهام چرخنده» از کربلا +عکس