فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عکسی که شیلا خداداد بخاطر سالگرد ازدواجش منتشر کرد!



اخبار,اخبار فرهنگی,شیلا خداداد

شیلا خداداد با انتشار عکسی از خودش و همسرش و پسرش سامیار , خبر از پنجمین سالگرد ازدواجش داد.

شیلا خداداد بازیگر 34 ساله سینما و تلویزیون عکس جدیدی از خانواده اش منتشر کرده و اعلام کرد که 5 سال از زندگی مشترکش با همسرش می گذرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,شیلا خداداد

 عکس شیلا خداداد در کنار همسر و فرزندش سامیار


اخبار فرهنگی و هنری - صفحه شخصی شیلا خداداد


ویدیو مرتبط :
شیلا خداداد در اخراجی ها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس منتشر شده از پسر «شیلا خداداد»


شیلا خداداد بازیگر محبوب سینما و تلویزیون اخیرا عکسی از فرزندش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و به هوادارانش مژده داد که به زودی وب سایت رسمی خودشو افتتاح خواهد کرد.

روزگار نو: شیلا خداداد بازیگر محبوب سینما و تلویزیون اخیرا عکسی از فرزندش در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده و به هوادارانش مژده داد که به زودی وب سایت رسمی خودشو افتتاح خواهد کرد.

سلام

به همه دوستان، همكاران وهواداران خوبم، از اینكه به تنها وبلاگ اختصاصیم سرمیزنید و با نظرات و پیشنهادات منو مورد لطف ومحبت خودتون قرارمیدین، تشكر میكنم. پسرم " سامیار سركارات" 27 آبانماه 1392 بدنیا اومده.