فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عکسهای آنجلینا جولی و فرزندانش در سفر استرالیا



در حالیکه "برد پیت" برای اتمام فیلمبرداری فیلم جدیدش در کانادا حضور دارد. آنجلینا جولی به همراه 6 فرزندش در استرالیاست. ستاره 38 ساله هالیوودی برای پروژه سینمایی اش در شهر سیدنی حضور دارد و بچه ها را برای گردش به موزه آکواریوم این شهر برد.

 

عکسهای آنجلینا جولی و فرزندانش در سفر استرالیا

 

شنیده ها نشان میدهد رفتار مودبانه این بچه ها نشان از تربیت درست آنها داشته است. آنها به فرمان مادر خود کارتهای هدیه ای که در فروشگاه به آنها داده شد خیلی مودبانه رد کردند. این خانواده خوشبخت در حالی شکار عکاسان استرالیایی شدند که عروسک "نمو" شخصیت فانتزی ماهی گمشده با همین نام که در استرالیا به دنبال پدر خود میگردد در دست داشتند.


انجلینا جولی برای اینکه بهتر کنترل بچه ها را در دست داشته باشد تنها 5 تا از فرزندانش را به استرالیا برد. گفته میشود سفر آنجلینا جولی به استرالیا به خاطر فیلمبرداری پروژه جدیدی است که وی در آن حضور دارد.ابتدا شنیده میشد  که آنجلینا جولی قرار است فیلمی در هاوایی بسازد اما به نظر میرسد بعد از سفر 24 ساعته اش به مکان فیلمبرداری این دومین فیلمی است  که آنجلینا جولی به عنوان کارگردان آن را میسازد.


آنجلینا جولی به دلیل فعالیتهای بشر دوستانه اش جایزه صلح اسکار را دریافت کرده است و قرار است به زودی در ماه نوامبر جایزه صلح موسسه آکادمی  علوم و هنرهای تصاویر متحرک به وی اهدا شود.

 

عکسهای آنجلینا جولی و فرزندانش در سفر استرالیا

 

عکسهای آنجلینا جولی و فرزندانش در سفر استرالیا

 

عکسهای آنجلینا جولی و فرزندانش در سفر استرالیا

منبع:پرداد

 


ویدیو مرتبط :
سفر آنجلینا جولی و سیاست حملۀ داعش به شهرهای مختلف

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آنجلینا جولی برای تربیت فرزندانش از مادرش الهام می گیرد



 

آنجلینا جولی برای تربیت فرزندانش از مادرش الهام می گیرد

 

مادر آنجلینا جولی به او آموخته است که چگونه با فرزندانش دوست باشد.مادر این بازیگر مشهور هالیوود، مارچلاین که درسال ۲۰۰۷ درسن ۵۶ سالگی در گذشت ، به تنهایی آنجلینا و برادرش جیمز را بزرگ کرد. وقتی که آنجلینا فقط ۵ سال داشت ، پدرش جان ویت که یک بازیگر بود ، از مادر آنجلینا جدا شد و از آن پس این زوج رابطه بسیار تیره و تاری با هم داشتند.

 

آنجلینا که به همراه همسرش ، براد پیت شش فرزند دارد ، می گوید مادرش به او آموخته است که داشتن یک کانون خانوادگی گرم و صمیمی و والدین قابل اعتماد چقدر برای فرزندان مهم و ارزشمند است.

آنجلینا به روزنامه انگلیسی " سان" گفت:" مادرم همیشه با من طوری رفتار می کرد که من حس می کردم ، دوست او هستم . این درس بزرگی است که من از مادرم آموختم و برای بزرگ کردن فرزندانم از آن استفاده می کنم. وقتی که با مادرم صحبت می کردم ، کاملا" احساس می کردم که حرفهای من را درک می کند و از شنیدن حرفهای من لذت می برد . من هم احساس می کنم از شنیدن حرفهای فرزندانم لذت می برم."

"ما باهم بازی می کنیم و می رقصیم . اگرچه هر کدام از فرزندان من گذشته بسیار متفاوتی با یکدیگر دارند اما همه آنها با تمام وجود احساس می کنند که عضو یک خانوده گرم و صمیمی هستند. مادرم ، قهرمان زندگی من بود. او یک انسان سخاوتمند و مهربان بود."

"اسم او مارچلاین بود اما ما به شوخی او را مارش مالو صدا می کردیم زیرا او مهربانترین و آرامترین انسان روی زمین بود.

"اما وقتی می خواست از فرزندانش در مقابل دیگران حمایت و محافظت کند ، واقعا" خشن و قوی می شد."

مترجم: فرشته مشاور

پرتال آفتاب (www.aftabir.com)