فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

عارف به تماشای «باغبان مرگ » نشست



نمایش باغبان مرگ,دکتر محمدرضا عارف,ارف و همسرش  به تماشای  نمایش باغبان مرگ

عارف به تماشای «باغبان مرگ » نشست

دکتر محمدرضا عارف با همراهی خانواده و جمعی از هنرمندان به تماشای نمایش «باغبان مرگ» نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی آروند دشت‌آرای نشست.

پس از پایان نمایش، آروند دشت‌آرای -کارگردان- ضمن تشکر از کلیه هنرمندانی که به تماشای این اجرا آمده بودند، نمایش را به دکتر عارف تقدیم کرد. هنرمندانی چون مسعود رایگان، رویا تیموریان، نظام‌الدین کیایی، سحر دولتشاهی، فروغ میرتهماسب و... نیز به تماشای این نمایش آمدند.

 

پس از پایان نمایش آروند دشت‌آرای-کارگردان- ضمن تشکر از تمام هنرمندانی که به تماشای این اجرا آمده بودند، نمایش را به دکتر عارف تقدیم کرد که این اتفاق با تشویق و همراهی تماشاگران مواجه شد. هنرمندانی چون مسعود رایگان، رویا تیموریان، نظام‌الدین کیایی، سحر دولتشاهی، فروغ میرتهماسب و... نیز شب گذشته به تماشای این نمایش آمده بودند.


دکتر محمدرضاعارف پس از اتمام این نمایش ضمن تشکر از زحمات گروه اجرایی درباره آن گفت: «شاهد نمایش زیبا و پرزحمتی بودیم که توسط آقای آتیلا پسیانی و خانم طناز طباطبایی به بهترین نحو اجرا شد؛ نمایشی که به موضوع جامعه‌شناختی خوبی پرداخته بود و تماشایش را به دیگران نیز توصیه می‌کنم.» و در ادامه درباره وضعیت کلی تئاتر این‌گونه گفت: «تئاتر جزو هنرهای ارزنده‌ای است که امیدوارم دولت از آن بیش از پیش حمایت کند.

 

با وجود محدودیت سالن‌ها و هنرمندان، کمک دولت به این هنر می‌تواند به گسترش آن کمک ویژه‌ای بکند. همچنین حمایت از این هنر در بخش دانشگاهی نیز بسیار لازم و ضروری است.
نباید فراموش کرد که هر هنرمند ایرانی یک سفیر فرهنگی است که با ارائه هنرش در خارج از ایران می‌تواند تصویری ماندگار از ایران و ایرانی ارائه کند و پیام اصیل فرهنگ ایرانی را به گوش جهانیان برساند، بنابراین باید از تئاتر حمایت شود و برای گسترش آن تلاش کرد.» «باغبان مرگ» نوشته محمد چرمشیر و به کارگردانی آروند دشت‌آرای و با بازی آتیلا پسیانی و طناز طباطبایی تا پایان مردادماه هر شب ساعت 21 روی صحنه تالار «شمس» می‌رود.

بهار

 

 


ویدیو مرتبط :
عارف اقوامی: تبیین نظری حق بر شهر - نشست اول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پدری که به تماشای مرگ دردناک کودک 4 ساله‌اش نشست+ عکس




 اخبار حوادث - پدری که به تماشای مرگ دردناک کودک 4 ساله‌اش نشست+ عکس

پسر 4ساله بعد از این که پدر شیطانی‌اش به روز او را در داخل ماشین لباسشویی انداخت و آن را روشن کرد، پس از تحمل جراحات بسیار وحشتناک جان خود را از دست داد.

اخبار,اخبارحوادث, قتل کودکان

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پدر 28ساله بعد از پرتاب کودکش در ماشین لباسشویی و روشن کردن آن با سرعت بالا، به قتل پسرش محکوم شد.

"کودا بلاکر" پسر 4ساله در چرخش پر فشار و سرعت بالای ماشین لباسشویی دچار جراحات سنگین و دردناکی شد.
 
پدر جنایتکار "جوزف" 28ساله با آمبولانس تماس گرفت و به آن‌ها گزارش داد که پسرش بی هوش است، وقتی که پزشکان آمبولانس به محل رسیدند، آن‌ها کودک 4ساله را که کمی قبل از رسیدن آن‌ها مرده بود، پیدا کردند، پلیس پدر شیطانی را همان جا در صحنه به اتهام قتل در شهر تگزاس آمریکا دستگیر کرد.

مأمور پلیس، "جو هارن" می‌گوید: همه ما می‌دانیم که یک ماشین لباسشویی چگونه عمل می‌کند. حال شما تصور این را بکنید که به جای مقداری لباس یک کودک در ماشین لباسشویی گرفتار باشد.
 
او افزود: "‌درب ماشین لباسشویی به طور اتوماتیک قفل نشده است، کسی که از قضا پدر کودک است و ماشین را قفل کرده و دکمه روشن شدن آن را فشار داده است.چطور آن مرد توانسته است این کار را با کودکش انجام دهد، چطور توانست در ماشین لباسشویی را قفل کند، او پدر نیست تنها یک شیطان است که به تماشای زجر مرگبار فرزندش نشسته است.
 
دلیل مرگ کودک خردسال 4ساله هنوز در حال بازرسی است که آیا قبل از انداختن کودک در ماشین لباسشویی او دچار جراحات دیگری بوده یا تنها به دلیل جراحات ناشی از ماشین لباسشویی است.

"جوزف بلاکر"، این پدر خبیث به خاطر اتهام  قتل کودکش هنوز در حال دادگاهی است، حکم مدت زمان زندانی شدن او هنوز مشخص نیست.


اخبار حوادث  - باشگاه  خبر نگاران