فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

طناز طباطبایی بازیگر فیلم هومن سیدی شد!



اخبار,اخبار فرهنگی,طناز طباطبایی بازیگر فیلم هومن سیدی شد

طناط طباطبایی بازیگر فیلم هومن سیدی شد!

هومن سیدى به زودى چهارمین فیلم خود را مقابل دوربین خواهد برد. طناز طباطبایی و نوید محمدزاده قرار است در فیلم هومن سیدی ایفای نقش کنند.

خشم و هیاهو به کارگردانی هومن سیدی
هومن سیدی که به تازگی فیلم «سیزده» او وارد شبکه نمایش خانگی شده، به زودی ساخت فیلمی به نام «خشم و هیاهو» را آغاز خواهد کرد.

براساس این خبر درخواست پروانه ساخت فیلم به تهیه‌كنندگى سعید سعدى چند هفته پیش به اداره نظارت و ارزشیابى ارسال شده است و هومن سیدى به محض دریافت مجوز فیلمش را كلید مى‌زند.

طناز طباطبایى و نوید محمدزاده بازیگران اصلى «خشم و هیاهو» خواهند بود و در كنار آنها سعید چنگیزیان، بهناز جعفرى، رضا بهبودى و رعنا آزادى‌ور نیز به ایفاى نقش خواهند پرداخت.

بیشتر سكانس‌هاى فیلم در تهران و بخشى هم در استانبول فیلمبردارى مى‌شود. فیلمنامه «خشم و هیاهو» را سیدى نوشته و داستان یك بازیگر سینما و تئاتر است كه درگیر اتفاقاتى مى‌شود.

عواملى كه تاكنون حضورشان در فیلم قطعى شده عبارتند از:
مدیرفیلمبردارى: پیمان شادمانفر، صدابردار: مهران ملكوتى، طراح گریم: بابك اسكندرى، طراح صحنه: محسن نصرالهى، طراح لباس: رعنا امینى، دستیار اول كارگردان و برنامه ریز: زینب نصرالهى، تهیه كننده: سعید سعدى.

اخبار فرهنگی - بانی فیلم


ویدیو مرتبط :
‫بیوگرافی هومن سیدی-بازیگر سریال عاشقانه-asheghaneh‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس‌های مهدی پاکدل، بهنوش طباطبایی و هومن سیدی در یک فیلم



عکس‌های مهدی پاکدل، بهنوش طباطبایی و هومن سیدی در یک فیلم

فیلم سینمایی «آزادراه» به کارگردانی عباس رافعی از چهارشنبه 8 آبان اکران می‌شود.

 هومن سیدی در فیلم «آزادراه»

 

هومن سیدی,عکس هومن سیدی,هومن سیدی در فیلم آزادراه

 

فیلم سینمایی«آزادراه» به کارگردانی عباس رافعی از چهارشنبه 8 آبان ماه اکران می‌شود.

 

مهدی پاکدل در فیلم «آزادراه»

 

مهدی پاکدل,عکس مهدی پاکدل,مهدی پاکدل در فیلم آزادراه

 

 «آزادراه» نگاهی متفاوت به دینداری در ایران دارد..

 

بهنوش طباطبایی در فیلم سینمایی«آزادراه»

 

بهنوش طباطبایی,عکس بهنوش طباطبایی,بهنوش طباطبایی در فیلم آزادراه

 
مهدی پاکدل، بهنوش طباطبائی، تینا آخوندتبار، حبیب اسماعیلی، هومن سیدی، رامین راستاد، شهین تسلیمی، جمال خلیلی، سیاوش قاسمی، دانیال نوروش و محمدرضا رحمانی از بازیگران این فیلم سینمایی هستند.


تینا آخوندتبار در فیلم سینمایی«آزادراه»

 

تینا آخوندتبار,عکس تینا آخوندتبار,بهنوش طباطبایی در فیلم تینا آخوندتبار

 

«آزادراه» داستان طلبه ای جوان به نام سلمان بروجردی را روایت می کند که با جوانان هم سن و سال خود ارتباطی دوستانه دارد و می کوشد با زبان خودشان به آن‌ها نزدیک شود و باری از مشکلاتشان بردارد.


فیلم «آزادراه»

 

فیلم سینمایی آزادراه,بازیگران فیلم آزاد راه

 
عوامل تولید این فیلم عبارتند از: نویسنده: علیرضا محمودی ایرانمهر، مدیر فیلمبرداری: امیر کریمی، صدابردار: عباس رستگارپور، طراح گریم: محمدرضا قومی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: بهرام صحیحی، مدیر تولید: مسعود دلیری، طراح صحنه و لباس: محمدرضا میرزامحمدی و عکاس: مجید صباغ بهروز، تهیه‌کننده: عباس رافعی..../khabaronline.ir