فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

صدور مجوز اجرای یک نمایش پر حرف و حدیث+عکس



صدور مجوز اجرای یک نمایش پر حرف و حدیث+عکس

نمایش «آنتیگونه» که بر سر اجرای آن در تماشاخانه ایرانشهر حرف و حدیثهای فراوانی پیش آمده بود نهایتا 5 روز اجرا خواهد شد.

 

  اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نمایش "آنتیگونه" که بر سر اجرای آن در تماشاخانه ایرانشهر حرف و حدیثهای فراوانی پیش آمده بود نهایتا 5 روز اجرا خواهد شد. "آنتیگونه" به دلیل حضور بازیگران خارجی این نمایش در پروژه‌های مختلف تئاتری و تصویری در کشور استونی تنها به مدت 5 روز در تماشاخانه ایرانشهر اجرای عمومی خواهد داشت.

به گزارش گروه تئاتر "مونگو" به سرپرستی همایون غنی‌زاده، نمایش "آنتیگونه" از چهارشنبه 15 شهریورماه به مدت 5 روز در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود. این نمایش هر روز در دو نوبت 19:30 و 21:30 به صحنه می‌رود.

نمایش "آنتیگونه" به کارگردانی همایون غنی‌زاده در بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه رفت و علاوه بر کاندید دریافت جایزه در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگری زن جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد./شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
بی بی سی و صدور مجوز شراب

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صدور مجوز اجرای یک نمایش جنجالی +پوستر


نمایش آنتیگونه که بر سر اجرای آن در تماشاخانه ایرانشهر حرف و حدیثهای فراوانی پیش آمده بود نهایتا 5 روز اجرا خواهد شد.

 شبکه ایران: نمایش آنتیگونه نمایش آنتیگونه که بر سر اجرای آن در تماشاخانه ایرانشهر حرف و حدیثهای فراوانی پیش آمده بود نهایتا 5 روز اجرا خواهد شد.

آنتیگونه به دلیل حضور بازیگران خارجی این نمایش در پروژه‌های مختلف تئاتری و تصویری در کشور استونی تنها به مدت 5 روز در تماشاخانه ایرانشهر اجرای عمومی خواهد داشت.




نمایش آنتیگونه از چهارشنبه 15 شهریورماه به مدت 5 روز در سالن شماره یک تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود. این نمایش هر روز در دو نوبت 19:30 و 21:30 به صحنه می‌رود.

نمایش آنتیگونه به کارگردانی همایون غنی‌زاده در بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به صحنه رفت و علاوه بر کاندید دریافت جایزه در بخش مسابقه بین‌الملل جشنواره موفق به دریافت جایزه بهترین بازیگری زن جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر شد.