فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

شوهر سابق ساندرا بولاک کتاب خاطراتش را منتشر می کند



 

شوهر سابق ساندرا بولاک کتاب خاطراتش را منتشر می کند

شوهر سابق ساندرا بولاک که سال گذشته به خیانت خود به همسرش اعتراف کرده است، برای چاپ کتاب خاطراتش با انتشارات سیمون و شوستر قرارداد بست .

به گزارش واحد خبر آفتاب به نقل از رویترز ، جسی جیمز ۴۱ ساله برای انتشار کتاب خاطراتش تحت عنوان " یاغی آمریکایی" ، قرار داد بست و این کتاب که همه تجربیات زندگی او را بیان می کند ، سال آینده منتشر خواهد شد.

سخنگوی انتشارات سیمون و شوستر درباره ارزش این قرار داد چیزی نگفت.

وقتی ازدواج پنج ساله او و ساندرا بلاک ، به جدایی انجامید ، رسانه ها جسی جیمز را مورد بدگوئی قرار دادند. این جدایی تنها چند روز پس از اهدای جایزه اسکار به ساندرا بولاک در ماه مارچ ۲۰۱۰ ، اتفاق افتاد. بعد ها او خودش اعتراف کرد که به بولاک خیانت کرده است و مراحل قانونی طلاق این زوج در اواخر ماه جوئن به پایان رسید.

ماه گذشته جیمز با یک هنرمند تاتوکار با نام کت ون ، نامزد کرد . آنها از تابستان گذشته با یکدیگر رابطه عاشقانه برقرار کرده اند.

جیمز ۴۱ ساله در ماه ژانویه به مجله پیپل گفت:"سال ۲۰۱۰ یکی از بهترین سالهای زندگی من بود زیرا عاشق یکی از بهترین دوستانم شدم . او زن فوق العاده ای است که وقتی همه دنیا به من پشت کرد ، پشت من ایستاد و از من حمایت کرد."

مترجم: فرشته مشاور... / پرتال آفتاب


ویدیو مرتبط :
10 فیلم برتر " ساندرا بولاک "

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قطورترین کتاب جهان منتشر شد



 

 

 کد خبر: ۱۴۵۸۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۱:۵۴ تعداد بازدید: ۲۷۸۹ printنسخه چاپی sendارسال به دوستان ذخیره قطورترین کتاب جهان منتشر شد

این کتاب که توسط دیو موریس؛ شاعر شهر آیووا سروده شده، قرار است به عنوان ضخیم‌ترینکتاب چاپ شده در کتاب «رکوردهای گینس» نیز ثبت شود.

 

بزرگترین کتاب دنیا با عنوان «ماراتن شعر شهر» در قالب یک مجموعه شعر، روانه بازار کتاب شد.

 

به گزارش شبکه ایران به نقل از بوک‌تریست، بزرگترین کتاب دنیا با عنوان «ماراتن شعر شهر» در قالب یک مجموعه شعر، روانه بازار کتاب شد.

 

این اثر که حجمی معادل 10کتاب معمولی دارد، با 10 هزار و 119 صفحه و در یک جلد با ضخامت 60 سانتی‌متر، چاپ شده است.

 

این کتاب که توسط دیو موریس؛ شاعر شهر آیووا سروده شده، قرار است به عنوان ضخیم‌ترین کتاب چاپ شده در کتاب «رکوردهای گینس» نیز ثبت شود.

 

این درحالی است که تاکنون، این رکورد متعلق به «هارپر کالینز» بوده که کتاب 4 هزار صفحه‌ای «نسخه کامل خانم مارپل»؛ شامل رمان‌ها و داستان‌های «آگاتا کریستی»، را با قطر 12 اینچی در 500 نسخه منتشر کرده بود./عصرایران