فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«شب و روز» مجتبی کبیری رونمایی شد + عکس



موسیقی - مجتبی کبیری خواننده موسیقی پاپ معتقد است که فضای آلبوم «شب و روز» با سایر آثاری که تاکنون منتشر کرده متفاوت است.

 

به گزارش خبرآنلاین، آلبوم «شب و روز» به خوانندگی کبیری و آهنگسازی آدرین یعقوبی دیروز در جمع خبرنگاران رونمایی شد.

 

کبیری پس از عذرخواهی بابت تاخیر یک ساعت و نیمه‌اش از فضای متفات این آلبومش تعریف کرد و گفت که «شب و روز» در قیاس با سایر آثارش آلبوم خوبی است و امیدوار است مخاطبان از این اثر خوش‌شان بیاید.

 

مجتبی کبیری,شب و روز مجتبی کبیری

 

 

 

مجتبی کبیری

آدرین یعقوبی آهنگساز و مدیر پروژه تولید «شب و روز» با اشاره به تیمی که برای تولید این اثر کنار هم جمع شده‌اند گفت که این حاصل اولین همکاری تیم است و امیدواریم در آینده کار‌های بهتری را ارائه کنیم.

 

او با ابراز خوشحالی از همکاری با کبیری گفت که  ساخت و تنظیم بیشتر قطعات این آلبوم کار او بوده و محمد احمدی و هامون تهرانی دیگر آهنگسازانی بوده‌اند که هر کدام کار آهنگسازی ترانه‌ای را به عهده‌ داشته‌اند.

 

 

مجتبی کبیری,شب و روز مجتبی کبیری

 

آدرین یعقوبی

کبیری هم در ادامه این نشست گفت که ترانه و ملودی برای او از اهمیت بسیاری برخورداراست و اگر با ترانه یا ملودی کاری ارتباط برقرار نکند آن را اجرا نخواهد کرد.

 

او با اشاره به استفاده از سبک‌های ترنس و هاوس در این اثر گفت: « رنگ اثر باید با صدای خواننده هماهنگ باشد و اگر این اتفاق نیفتد اثر خوب و کاملی خلق نخواهد شد.»

 

 

مجتبی کبیری,شب و روز مجتبی کبیری

 

عکس یادگاری عوامل تولید آلبوم «شب و روز»

کارن زیاری هم در این نشست از برگزاری کنسرت‌های مختلف در تهران و شهرستان‌ها پس از انتشار آلبوم خبر داد.

 

در این نشست محمد احمدی آهنگساز، صابر قدیمی، مرجان برزگر، ساینا قادری، و مجید صالحی ترانه سرا‌های اثر هم حضور داشتند.

 

 

آلبوم موسیقی «شب و روز» قرار است 8 خرداد در شهرستان‌ها و 9 و 10 خرداد در تهران توزیع شود.

 

عکس‌ها: نصیر مقدری

 

منبع:khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
ببخش...(مجتبی کبیری)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشخصات واقعی لومیا 950، 950 ایکس ال و 550 ده روز قبل از رونمایی لو رفت / عکس



اخبار,اخبار تکنولوژی,لومیا 950، 950 ایکس ال

مشخصات فنی سه‌گوشی هنوز به بازار نیامده مایکروسافت از روی یک اسلاید داخلی کمپانی لورفته و در فضای مجازی منتشر شد.

ظاهراً کاربران مشتاق به ویندوز 10 روی موبایل تا روز 6 اکتبر و رونمایی گوشی‌های جدید مایکروسافت طاقت ندارند و به همین دلیل اسلاید رونمایی گوشی را در فضای مجازی منتشر کرده‌اند.

بر این اساس قرار است 10 روز دیگر در نیویورک سه‌گوشی لومیا 950، لومیا 950 ایکس ال و لومیا 550 در کنار مایکروسافت بند 2 و سرفیس پرو 4 رونمایی شوند.

لومیا 950 ایکس ال گوشی سال مایکروسافت است که نمایشگر 5.7 اینچی، پردازنده اسنپ دراگون 810، 32 گیگ رم(حافظه موقت)، اسکنر Iris، باطری 3300 میلی‌آمپری و شارژ بی‌سیم دارد. همچنین به دو دوربین 20 و 5 مگاپیکسلی در کنار یو اس بی Type-C نیز مجهز است.

اما مدل 950 نمایشگر 5.2 اینچی، پردازنده اسنپ دراگون 808 و باطری 3000 میلی‌آمپری دارد.

 

لومیا 550 نیز نمایشگر 5 اینچی و پردازنده 1 گیگاهرتز و 1 گیگ رم(حافظه موقت) و 8 گیگ حافظه داخلی، دوربین 5 و 2 مگاپیکسلی و باطری 1905 میلی‌آمپری، مخصوص «ارزان خر»ها ساخته‌شده و معرفی خواهد شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


اخبار تکنولوژی - خبرآنلاین