فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

شباهت دیدنی دختر خواننده معروف به پدرش +تصاویر



 اخبار فرهنگی  - شباهت دیدنی دختر خواننده معروف به پدرش +تصاویر

 همانطور که  بارها اعلام شده است بیانسه و همسرش ثروتمندترین و مشهورترین زوج دنیای موسیقی هستند. دختر 3 ساله آنها "بلو ایوی" که به خاطر لباس های گرانقیمتش همواره سوژه رسانه هاست شباهت بسیاری به پدر خود " جی زی" دارد که باعث شد او یک سوژه خبری باشد.

 

اخبار,اخبارفرهنگی,بیانسه


بیانسه و خانواده اش همواره یکی از سوژه های داغ رسانه های غربی بوده اند و شکی نیست که وی یکی از پرطرفدارترین خواننده های زن در جهان است. بیانسه برای جشن هالووین لباس های خانواده " جکسون " را انتخاب کرد و در حالی که خود لباس های معروف " جنت جکسون " را به تن داشت دخترش را به هیأت " مایکل جکسون" اسطوره موسیقی پاپ درآورده بود. تصویری که وی از خود و دخترش در این شب منتشر کرد بیش از 1.5 میلیون بازدیدکننده داشت که در نوع خود یک رکورد محسوب میشود.

 

اخبار,اخبارفرهنگی,بیانسه

 

اخبار,اخبارفرهنگی,بیانسه

 

 اخبار فرهنگی  - پرداد


ویدیو مرتبط :
شوخی خواننده معروف با پدرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شباهت عجیب این دختر هالیوودی معروف به گلشیفته فراهانی +تصاویر



اخبار فرهنگی - شباهت عجیب این دختر هالیوودی معروف به گلشیفته فراهانی +تصاویر

نکته جالب و عجیب در مورد این دختر کم حاشیه شباهت عجیب و جالب او به دوران نوجوانی گلشیفته فراهانی است.

 دختر 17 ساله مدونا این روزها به همراه مادر و دو برادر کوچکتر خود در حال گذراندن تعطیلات سال نو در سوئیس است. وی تصاویری از خود در اینستاگرام منتشر کرد که نشان میدهد اوقات خوشی را سپری میکند.

او بر خلاف مادر جنجالی اش بسیار کم حاشیه و منزوی است. وی در حالی شکار عکاسان شد که با تجهیزات کامل در حال اسکی در کوههای آلپ بود. گفته میشود او به زودی در کالجی که مادرش در آنجا تحصیل میکرد ادامه تحصیل خواهد داد و مدونا سابقا اعلام کرده بود از اینکه دخترش در جایی که او دوران نوجوانی اش را سپری کرده تحصیل میکند خوشحال است.

آنها در حال حاضر ساکن نیویورک هستند. نکته جالب و عجیب در مورد این دختر کم حاشیه شباهت عجیب و جالب او به دوران نوجوانی گلشیفته فراهانی است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,عکس گلشیفته فراهانی

 

اخبار,اخبار فرهنگی,عکس گلشیفته فراهانی

 

اخبار,اخبار فرهنگی,عکس گلشیفته فراهانی

 

اخبار,اخبار فرهنگی,عکس گلشیفته فراهانی

 

اخبار فرهنگی - پرداد