فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

شارلیز ترون به «سریع و خشمگین» می‌پیوندد



اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,شارلیز ترون

شارلیز ترون بازیگر «مد مکس» احتمالا در نقش زن منفی «سریع و خشمگین ۸» جلوی دوربین می‌رود.

 به گزارش سینماخبر،شارلیز ترون برای بازی در نقش ضدقهرمان اولین قسمت از فیلم هشتم «سریع و خشمگین» که قرار است یک تریلوژی باشد، انتخاب شده است. یونیورسال در حال مذاکره با این بازیگر زاده آفریقای جنوبی است تا در قسمت بعدی این مجموعه پرطرفدار که تاکنون عنوان «سریع ۸» برایش انتخاب شده، نقش‌آفرینی کند.

گفته شده مدیران یونیورسال بسیار تمایل دارند تا این بازیگر ۴۰ ساله را به گروه بازیگران نامدار فیلم جدید «سریع و خشمگین» اضافه کنند.

وین دیزل، دواین جانسون، تایریس گیبسن و جیسن استتهام از جمله بازیگرانی هستند که در نقش‌های قبلی‌شان در مجموعه «سریع و خشمگین»، دوباره ظاهر می‌شوند. اف. گری گری به عنوان کارگردان این قسمت انتخاب شده است.

قرار است فیلم ۱۷ آوریل ۲۰۱۷ در سینماهای سراسر جهان اکران شود.

دواین جانسون از «سریع و خشمگین ۵» به این مجموعه پیوست، و در حالی که فیلم جدید دیگر نمی‌تواند بازیگر محبوب این مجموعه یعنی پل واکر را همراه داشته باشد، مسئولان یونیوسال به حضور شارلیز ترون که با فیلم «مکس دیوانه» نقدهای مثبتی گرفت، امید بسته‌اند.

«خشمگین۷» در باکس آفیس جهانی فروشی برابر با ۱.۵۱۶ میلیارد دلار را ثبت کرد.

شارلیز ترون قرار است در فیلمی با عنوان «مرد خاکستری» محصول سونی بازی کند. جدیدترین فیلم او به کارگردانی شان پن هنوز اکران نشده است.

اخبار فرهنگی - مهر


ویدیو مرتبط :
وارد شدن فیبل ترون یا فایبلا ترون به اورافترهای

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شارلیز ترون در سریع و خشمگین


پس از انتشار اخباری که درباره پیوستن ستاره «هیولا» به سری فیلم‌های «سریع و خشمگین»، سرانجام شارلیز ترون بازیگر نقش منفی این فیلم شد.

خبرآنلاین: شارلیز ترون ستاره فیلم «مد مکس : جاده خشم» با امضای قرارداد رسما به بازیگران «سریع و خشمگین 8» پیوست.

شارلیز ترون در سریع و خشمگین

بازیگر برنده جایزه اسکار که در فیلم «شکارچی : داستان زمستان» نقش ملکه شرور را بازی می‌کند، در جدیدترین فیلم «سریع و خشمگین» نیز نقش منفی داستان را برعهده خواهد داشت.

وین دیزل، دواین جانسون، میشل رودریگز، تایریس گیبسون و جیسون استاتام دیگر بازیگران «سریع و خشمگین 8» هستند. این فیلم 14 آوریل سال 2017 اکران می‌شود و اولین قسمت از سه‌گانه‌ای است که پس از مرگ پل واکر به سینما می‌آید.

خبر پیوستن ترون به این پروژه نخستین بار در فوریه منتشر شده بود. چند روز پیش نیز خبر همکاری دوباره ترون با دیابلو کودی و جیسون رایتمن نویسنده و کارگردان «بزرگسال جوان» در یک پروژه سینمایی جدید منتشر شده بود.