فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سفر پرچالش «برادران گریم»



اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,برادران گریم

برادران گریم برای ماجراجویی‌های تازه‌شان، راهی تلویزیون می‌شوند. مجموعه تلویزیونی «برادران گریم» براساس داستان و حال و هوای فیلمی ساخته می‌شود که سال 2005 روی پرده سینماها رفت.

شرکت فیلمسازی مستقل میراماکس، تهیه‌کننده این مجموعه تلویزیونی است. اهرن کروگر که فیلمنامه نسخه سینمایی را نوشت، برای کار نگارش فیلمنامه اپیزود اول برادران گریم تلویزیونی دعوت به همکاری شده است.

او در عین حال، مدیر گروه 5 نفره‌ای از فیلمنامه‌نویسان تلویزیونی است که فیلمنامه 12 اپیزود بعدی این اکشن فانتزی و ماجراجویانه را خواهند نوشت. در نسخه سینمایی سال 2005، مت دیمون و هیت لجر نقش‌های اصلی را بازی کردند.

 

آنها در نقش ویل و جیک گریم، به عنوان هنرمندانی ماجراجو راهی سفری افسانه‌ای شده و در جریان این سفر، با طلسمی روبه‌رو می‌شوند که توانایی‌ها و قابلیت‌های آنان را به چالش می‌کشد.

داستان فیلمنامه نسخه تلویزیونی، این دو برادر را در شرایطی دنبال می‌کند که در اروپای قرن نوزدهم به دنبال پیدا کردن متولوژی مرموزی هستند که زندگی مردم عادی را با دردسر و مشکل روبه‌رو کرده است.

به این ترتیب، فصل اول مجموعه دارای داستان مشخصی است که ماجراهای آن در اپیزودهای مختلف رخ می‌دهد و هر یک از قسمت‌های مجموعه، دارای داستانی مستقل و واحد نیستند. اگر فصل دوم مجموعه در دستور کار قرار گیرد، هر اپیزود آن دارای داستان مستقلی خواهد بود.

کروگر درباره مجموعه تلویزیونی برادران گریم می‌گوید: «داستان‌های این فانتزی ماجراجویانه و حال و هوای کلی آن به گونه‌ای است که آن را مناسب تولید یک مجموعه تلویزیونی می‌کند.

در عین حال، جای مجموعه‌ای با این حال و هوا در بین کارهای متنوع تلویزیونی کاملا خالی به نظر می‌رسد. تصورم بر این است که تماشاگران هم از این مجموعه استقبال خوبی می‌کنند.»

 

هنوز معلوم نیست مت دیمون و هیت لجر با این مجموعه هم به عنوان بازیگران همکاری خواهند داشت یا خیر. از شرکت فیلمسازی میراماکس شنیده می‌شود برای دو نقش اصلی مجموعه‌ از دو بازیگر جوان استفاده خواهد شد.

جلوه‌های ویژه و حقه‌های تصویری نقش مهمی در فیلمنامه و ماجراهای آن خواهد داشت. کلید فیلمبرداری برادران گریم اواخر فصل بهار 2016 زده می‌شود. تهیه‌کنندگان این اکشن فانتزی اوایل فصل زمستان این سال را به عنوان زمان پخش آن اعلام کرده‌اند.

 

نسخه سینمایی برادران گریم که الهام‌بخش نسخه تلویزیونی است، توسط تری گیلیام کارگردانی شد. این فیلم با هزینه‌ای 88 میلیون دلاری ساخته شد و با وجود خوش‌ساخت و جذاب بودن، نتوانست موفقیتی در جدول گیشه نمایش سینماهای دنیا کسب کند.

 

با توجه به اختلاف گیلیام با مسئولان شرکت میراماکس در زمان تولید این فیلم سینمایی، بعید به نظر می‌رسد او حاضر به کارگردانی هیچ‌یک از اپیزودهای این مجموعه تلویزیونی شود. کل صحنه‌های مجموعه در لوکیشن‌های مختلف جمهوری چک فیلمبرداری می‌شود تا القا‌کننده حال و هوای فرانسه قرن نوزدهم میلادی باشد.

اخبار فرهنگی - جام جم سیما


ویدیو مرتبط :
سفر به دور دنیا با برادران امیدوار

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گریم چشم ها



 

چشم ها قسمتی از صورت هستند که دارای خلقت فوق العاده زیبا و عجیبی می باشند. بر عکس لب ها که شما می توانید تغییر شکل کمی به آن دهید، برای چشم ها واقعا محدودیتی وجود دارند. شما می توانید با استفاده از انواع سایه ها، مدادها ویا خط چشم ها، بسته به شکل صورت وانتخاب شما، مدل مختلفی به آن بدهید.

 

بهتر است لنز چشمی را قبل از آرایش از چشم ها خارج کرده وپس از اتمام آرایش مجددا در چشم ها قرار داد.

 

گریم

 

شکل های مختلف سایه چشم


انواع مهتلف سایه چشم در بازار وجود دارد که هر کدام می توانند حالت کاملا متفاوتی را به وجود آورند.تقریبا استفاده از اغلب آنها بسیار ساده است؛ بجز تعداد معدودی که کمی پیچیده تر است هستند. اما به یاد داشته با شید که باید زیاد تمرین کرده وبا علاقه پافشاری کنید. برای آسان شده کار، من حالت های مختلفی که با سایۀ چشم شکل می گیرند را به شش دسته تقسیم کرده ام؛ حلقه ای؛ رنگی؛ دودی؛ خمار؛ بادامی؛ گربه ای. شما می توانید بنا بر سلیقه وحالت چشم هایتان هر یک از این مدل ها را انتخاب کنید.

 

گریم

 

مدل حلقه ای


ابتدا مقدار کمی پوشش دهنده روی صورت زده وسپس با اسفنج پودر زنی(مخملی نباشد) پودر غیر فشرده را روی آن بزنید.(به زیر چشم ها پودر بیشتری بزنید تا سایۀ حلقه سیاه آن گرفته شود.)

 

حاشیه داخلی بالا وپایین چشم را با خط چشم مدادی به رنگ سیاه بکشید(با این خط چشم داخل خط مژه را هم بکشید).

 

سایۀ چشم پودری به رنگ سیاه را با برس با سر اسفنجی به بالای حلقۀ کشیدۀ قبل تا بزنید تا شکل دودی در اطراف چشم ایجاد شود. برای گرفتن نتیجه بهتر باید در هر بار از مقدار کمی سایه استفاده شود. می توان به پایین چشم ها سایه نزد ویا سایۀ کمتری زد.

 

با استفاده از برس با سر اسفنجی یا برس سایۀ چشم(بسته به انتخاب شما) خط کشیده شده را پخش کنید تا یک حلقه سیاه در اطراف چشم به وجود آید. در مرحلۀ بعد، با استفاده از برس سایۀ چشم و سایۀ چشم پودری به رنگ سیاه، یک هلال روی چین پلک از گوشه خارجی به طرف گوشه داخلی، همچنین زیر چشم ها بزنید(سایۀ چشم درنیمه خارجی چشم ها باید پر رنگ تر باشد).