فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سریالی با یک سوژه حساسیت‌ برانگیز+عکس



سریالی با یک سوژه حساسیت‌ برانگیز+عکس

مجموعه تلویزیونی «پیدا و پنهان» به کارگردانی آرش معیریان و شهرام شاه حسینی و محصول سیمافیلم از سوم آذرماه از شبکه تهران پخش می شود.

سریال پیدا و پنهان,تصاویر سریال پیدا و پنهان

 

این سریال 7 قسمتی که به دلیل سوژه حساسیت‌برانگیز آن سال گذشته در سکوت خبری کامل و به قول معروف با چراغ خاموش ساخته شد در قالب داستانی اطلاعاتی و امنیتی به روایت مسائل اجتماعی می پردازد.

 

سریال پیدا و پنهان,تصاویر سریال پیدا و پنهان

 

 کوروش سلیمانی
شخصیت‌‌های محوری داستان «پیدا و پنهان» سه مامور مامور اطلاعاتی هستند که فرامرز قریبیان، امیرحسین آرمان و کوروش سلیمانی نقش آنها را بازی می‌کنند.

سریال پیدا و پنهان,تصاویر سریال پیدا و پنهان


  امیر حسین آرمان
 این مجموعه شامل اپیزود‌های«تنهایی» ، «نقب شب» ، «چراغها» و «کمین» است و بخشی‌هایی از کار نیز در کشور ارمنستان تصویربرداری شده است.

سریال پیدا و پنهان,تصاویر سریال پیدا و پنهان

 
 میر طاهر مظلومی و حمید ابراهیمی در نمایی از سریال «پیدا و پنهان»
محمدرضا عباسیان تهیه‌کنندگی «پیدا و پنهان» را بر عهده دارد و علاوه بر بازیگران یاد شده بیژن امکانیان ، احمد ساعتچیان ، حمید ابراهیمی، ناصر آقایی، حمیدرضا پگاه ، میرطاهر مظلومی ، بیژن افشار ، شهروز ابراهیمی ، مریم معصومی ،الیزابت امینی ، سیماخضرآبادی، طوفان مهردادیان ، متین حیدرنیا ، احسان عیوضی نژاد ،حمیدرضا مولانا و سهیل فدایی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«پیدا و پنهان» روزهای فرد ساعت 23 به روی آنتن شبکه پایتخت می رود و تکرار آن نیز فردای آن شب ساعت 19 خواهد بود.
/شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
صحنه حساسیت برانگیز جدایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: مرقومه ای تأسف برانگیز











منبع:
تابناک