فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

«سرپیشخدمت» بار دیگر پرفروش‌ترین فیلم هفته شد / اکران گسترده فیلم جدید وودی آلن



فیلم جدید وودی آلن, پرفروش‌ترین فیلم هفته

«سرپیشخدمت» بار دیگر پرفروش‌ترین فیلم هفته شد / اکران گسترده فیلم جدید وودی آلن

فیلم «سرپیشخدمت لی دانیلز» در هفته دوم اکران نیز بر صدر جدول فروش فیلم‌ها در بازار آمریکای شمالی تکیه زد.

 این فیلم از جمعه تا یکشنبه 17 میلیون دلار فروخت و بالاتر از رقبای تازه‌اکران‌شده، پرفروش‌ترین فیلم ایالات متحده و کانادا شد.

مجموع فروش داخلی «سرپیشخدمت لی دانیلز» به 52.3 میلیون دلار رسید تا پرفروش‌ترین فیلم لی دانیلز در آمریکای شمالی لقب بگیرد.

این فیلم با بازی فورست ویتکر و اپرا وینفری هفته پیش روی پرده سینماها رفت و بر صدر جدول قرار گرفت.

«سرپیشخدمت لی دانیلز» در هفته دوم اکران تنها 31 درصد تماشاگران خود را از دست داد. این فیلم که شرکت واینستین آن را روانه سینماها کرده، یکی از بخت‌های جوایز اسکار امسال است.

ویتکر در «سرپیشخدمت لی دانیلز» نقش سسیل گینز یک خدمتکار آمریکایی-آفریقایی را بازی می‌کند که از شخصیتی واقعی به نام یوجین آلن که 34 سال در کاخ سفید کار کرد، الهام گرفته شده است. آلن برای هشت رئیس جمهور آمریکا خدمت کرد که از 1952 با هری ترومن شروع شد و در 1986 با رونالد ریگان به پایان رسید.

«سرپیشخدمت لی دانیلز» تنها فیلم اکران‌شده از قبل نبود که فیلم‌های تازه‌اکران‌شده در آمریکای شمالی را شکست داد. کمدی «We're the Millers» با بازی جیسن سادیکیس و جنیفر آنیستن در هفته سوم نمایش با 25 درصد کاهش 13.5 میلیون دلار به دست آورد و رده دوم جدول فروش را به خود اختصاص داد.

مجموع فروش داخلی این فیلم 91.7 میلیون دلار شده که یک پیروزی قابل توجه برای شرکت نیو لاین و شرکت مادر آن برادران وارنر است. «We're the Millers» بابودجه‌ای تنها در حدود 37 میلیون دلار ساخته شده است.

  فیلم جدید وودی آلن, پرفروش‌ترین فیلم هفته

 فروش هفته اول فیلم «وسایل مرگبار: شهر استخوان‌ها» ناامیدکننده بود

در میان سه فیلمی که از این هفته به طور گسترده روی پرده سینماها رفتند، عملکرد «وسایل مرگبار: شهر استخوان‌ها» (The Mortal Instruments: City of Bones) ناامیدکننده بود.

این فیلم که از چهارشنبه پیش اکران شد، از جمعه تا یکشنبه که مبنای فروش آخر هفته است 9.3 میلیون دلار و در پنج روز اول 14 میلیون دلار به دست آورد و در رده سوم قرار گرفت.

«وسایل مرگبار: شهر استخوان‌ها» را هارالد زوارت از روی مجموعه رمان‌های فوق طبیعی محبوب کاساندرا کلر کارگردانی کرده است.

لیلی کالینز در «وسایل مرگبار: شهر استخوان‌ها» نقش دختری نوجوان به نام کلری فری را بازی می‌کند که وقتی مادرش ناپدید می‌شود، پی می‌برد از نسل جنگجویانی است که از دنیا در برابر شیاطین دفاع می‌کنند. کلری به نیروهایی مانند خودش می‌پیوندد و راهی شهری خطرناک می‌شود که جایگزین نیویورک شده است. 

جمی کمپبل بوئر و رابرت شیهان از دیگر بازیگران این فیلم هستند که با بودجه‌ای 60 میلیون دلاری ساخته شده است.

 

فیلم جدید وودی آلن, پرفروش‌ترین فیلم هفته

کمدی اکشن «پایان دنیا» بیشترین فروش متوسط در هر سینما را داشت

کمدی اکشن «پایان دنیا» (The World's End) به کارگردانی ادگار رایت در تنها 1549 سینما به فروش خوب 8.9 میلیون دلار دست پیدا کرد و فیلم چهارم هفته شد.

منتقدان از فیلم استقبال کرده‌اند و تماشاگران در وبسایت سینمااسکور به آن درجه B+ داده‌اند. متوسط فروش «پایان دنیا» در هر سینما 5.733 دلار بود که از هر 10 فیلم پرفروش هفته بیشتر است.

داستان فیلم درباره پنج دوست است که پس از 20 سال دور هم جمع می‌شوند، اما اتفاقات به گونه‌ای رقم می‌خورد که آن‌ها به طور تصادفی تنها امید انسان‌ها برای بقا می‌شوند.

سایمن پگ، نیک فراست، پدی کانسیدین، مارتین فریمن، ادی مارسان، رزاموند پایک و پیرس برازنان در «پایان دنیا» بازی می‌کنند. رایت و پگ پیش از این در فیلم‌های «شان مردگان» (2004) و «Hot Fuzz» تولید سال 2007 همکاری کرده‌اند. آن‌ها فیلمنامه «پایان دنیا» را نیز با هم نوشته‌اند.

 

فیلم جدید وودی آلن, پرفروش‌ترین فیلم هفته

 فیلم ترسناک «تو نفر بعدی هستی» دو سال پس از سال اکران شده است

فیلم ترسناک «تو نفر بعدی هستی» (You're Next) به کارگردانی آدام وینگارد در هفته اول اکران 7.1 میلیون دلار فروخت و رده هفتم جدول را به خود اختصاص داد.

این فیلم درباره یک گروه قاتل زنجیره‌ای است که نقاب حیوانات مختلف را بر چهره می‌زنند. آن‌ها در شب دور هم جمع شدن اعضای خانواده داویسن که به مناسبت سالگرد ازدواج آن‌ها برگزار شده به خانه هجوم می‌برند. خانه در دام افتاده، اما یکی از مهمان‌ها نشان می‌دهد از تمامی قاتلان باهوش‌تر است، مهمانی که اصلا به ظاهرش نمی‌خورد این‌قدر خشن باشد.

فیلم کم‌هزینه «تو نفر بعدی هستی» اولین بار سال 2011 در جشنواره فیلم تورنتو روی پرده رفت، اما اکران آن مدام به تعویق افتاد.

شارنی وینسن، جو سوانبرگ، ای‌جی بوئن، ایمی سیمتز و بارابارا کرامپتن در این فیلم بازی می‌کنند. وینگارد با ساختن دو اپیزود در فیلم‌های «V / H / S» و «الفبای مرگ» به شهرت رسید.

فیلم تحسین‌شده «جازمین غمگین» به کارگردانی وودی آلن که از هفته‌های پیش به طور محدود اکران شده بود، در پنجمین هفته نمایش در 1283 روی پرده رفت که بیشترین تعداد سینمای فیلمی از آلن است.

این فیلم با بازی کیت بلانشت این هفته 4.3 میلیون دلار به دست آورد و مجموع فروش داخلی خود را به 14.7 میلیون دلار رساند.

جدول فروش فیلم‌ها در ایالات متحده و کانادا (23 تا 25 اوت)

  Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4

رتبه

عنوان فیلم

فروش جمعه تا یکشنبه (میلیون دلار)

تعداد سالن

متوسط فروش در هر سینما (دلار)

مجموع فروش (میلیون دلار)

بودجه (میلیون دلار)

هفته اکران

1

«سرپیشخدمتِ لی دانیلز»

17

3110

5.472

52.3

30

2

2

»We're the Millers«

13.5

3445

3.919

91.7

37

3

3

«وسایل مرگبار: شهر استخوان‌ها»

9.3

3118

2.983

14

60

1

4

«پایان دنیا»

8.9

1549

5.733

8.9

20

1

5

«هواپیماها»

8.5

3378

2.536

59.5

50

3

6

«ایلیزیم»

7.1

2913

2.437

69.1

115

3

7

«تو نفر بعدی هستی»

7.1

2437

2.893

7.1

-

1

8

«پرسی جکسن: دریای هیولاها»

5.2

2730

1.905

48.3

90

3

9

«جازمین غمگین»

4.3

1283

3.352

14.7

-

5

10

«کیک-اس 2»

4.2

2945

1.450

22.4

28

2

 


 

 khabaronline.ir


ویدیو مرتبط :
دیالوگ فارسی فیلم خاطرات استارداست وودی آلن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«ماریو كوتیلار» به فیلم جدید وودی آلن پیوست



 

«ماریو كوتیلار» به فیلم جدید وودی آلن پیوست

 

«ماریو كوتیلار» جایگزین همسر رییس‌جمهوری فرانسه در فیلم جدید «وودی آلن» شد.«كارلا برونی»، همسر «نیكولا ساركوزی»، رییس‌جمهوری فرانسه كه سال گذشته به‌عنوان یكی از بازیگران اصلی فیلم جدید «وودی آلن» انتخاب شده بود، از این پروژه كنار گذاشته شد.



«برونی» پیش از این در سال ۱۹۹۴ نقش كوتاهی در فیلم «روبرت آلتمن» به‌عنوان مدل بازی كرده بود.



«وودی آلن» در این‌باره اعلام كرد: «كارلا برونی نمی‌تواند یك بازیگر باشد، او همسر رییس‌جمهور است و هر لحظه ممكن است مسوولیت‌ها یا یك بحران سیاسی او را به دردسر بیاندازد.»


به گزارش روزنامه دیلی‌تلگراف، وی اعلام كرد، «ماریو كوتیلار» كه برای فیلم «زندگی به رنگ صورتی» موفق به كسب جایزه‌ اسكار و گلدن گلوب شد، جایگزین وی خواهد شد.



«كوتیلار» در كنار «اوون ویلسون» و «راچل مك آدامز» از اوایل جولای وارد مرحله‌ فیلم‌برداری می‌شوند.