فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

سحر قریشی به تلویزیون بر می گردد؟



سحر قریشی به تلویزیون بر می گردد؟

سیروس مقدم این روزها مشغول پشت سر گذاشتن پیش تولید سریال جدیدش است. سریالی که قرار است ماه مبارک رمضان از شبکه اول سیما به روی آنتن برود

روزنامه تماشا: همانطور که چند روز پیش خبر دادیم سیروس مقدم این روزها مشغول پشت سر گذاشتن پیش تولید سریال جدیدش است.

سریالی که قرار است ماه مبارک رمضان از شبکه اول سیما به روی آنتن برود؛ البته این در صورتی است که علی دارابی؛ معاونت سینما رضایت دهد از خیر «دودکش» به کارگردانی محمد حسین لطیفی بگذرد و سریال کارگردان محبوب تلویزیون یعنی سیروس مقدم را جایگزین آن کند.

برگشتن سحر قریشی به تلویزیون,سحرقریشی درسریال ماه مبارک رمضان

شاید قریشی با سریال مقدم به تلویزیون برگردد

به تازگی از منابع آگاه و موثقمان باخبر شدیم که اشکان خطیبی هم به عنوان یکی دیگر از بازیگران این سریال به این گروه پیوسته و در کنار حمید گودرزی حضورش قطعی شده است.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که مقدم این روزها در حال رایزنی است تا بتواند مقدمات حضور سحر قرشی را هم به این مجموعه فراهم کند.

بد نیست بدانید چندی پیش تلویحا اعلام شد که قریشی در تلویزیون ممنوع الکار است و باید دید این بازیگر جوان دوباره می تواند به تلویزیون بازگردد یا نه؟

در روزهای آینده اخبار جدیدتری از این پروژه که به تهیه کنندگی سید کمال طباطبایی تولید خواهد شد منتشر می کنیم./برترین ها

 

 

 


ویدیو مرتبط :
موزیک سحر قریشی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چرا سحر قریشی در تلویزیون ممنوع‌التصویر است؟



سحر قریشی , مصاحبه با سحر قریشی گفتگو با سحر قریشی تلویزیون,ممنوع‌التصویر شدن سحر قریشی در تلویزیون

چرا سحر قریشی در تلویزیون ممنوع‌التصویر است؟

سحر قریشی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. سحر قریشی می‌گوید انشاء ا... دولت جدید آقای «روحانی» نگاهی به وضعیت ممنوع الکارها داشته باشد و مشکل ما را حل کند.

سحر قریشی متولد ۶ دی ۱۳۶۶ در تهران بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران است. سحر قریشی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود. سحر قریشی همسر سابق مهران اخوان ذاکری است .



سحر قریشی» گفت: در حال حاضر فقط در سینما کار می کنم و ۴ سال است که در تلویزیون ممنوع الکار هستم و نمی گذارند کار کنم و چرایی اش را بعد از ۴ سال نفهمیدم.

وی افزود: انشاء ا... دولت جدید آقای «روحانی» نگاهی به وضعیت ممنوع الکارها داشته باشد و مشکل ما را حل کند.

«قریشی» در ادامه تصریح کرد: در فیلم سینمایی «نازنین» به کارگردانی «مهدی گلستانه» بازیم به پایان رسیده است و در این فیلم اجتماعی هم بازی پژمان بازغی، مجید صالحی، آتیلا پسیانی و مصطفی طاری بودم/روزنامه خراسان