فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

روایت یک بازیگر از حمایت تهیه‌کننده فیلمش در ماجرای سربازی/ممنونم که نگذاشت مرا دستگیر کنند



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در ادامه ی سلسه نشست های خبری، نشست فیلم سینمایی «متولد 65» در کاخ جشنواره ی فیلم فجر برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین،  «متولد 65» ساخته مجید توکلی به عقیده خودش روایت کننده داستان  متولدین دهه شصت است.

پدرام شریفی، بازیگر جوان این فیلم سینمایی با اشاره به حمایت زیاد کارگردان از عوامل این فیلم گفت:

«مجید توکلی از آن دست کارگردان‌هایی نیست که به متقاعد کردنش نیاز داشته باشید. او از من بسیار حمایت کرد و دستم را برای بازی باز گذاشت.»

شریفی در ادامه اضافه کرد: «می‌خواهم تشکر ویژه‌ای از آقای عسگرپور به عنوان تهیهکننده داشته‌باشم، چون زمانی که می خواستم در این فیلم بازی کنم، سرباز بودم و هیچ امیدی نداشتم که بتوانم چهل روز سر فیلمبرداری حاضر شوم. از آقای عسگرپور متشکرم که اجازه نداد مرا دستگیر کنند.»

 

اخبار فرهنگی و هنری - خبرآنلاین

 


ویدیو مرتبط :
پیشنهاد بیشرمانه تهیه کننده معروف به بازیگر زن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرای بابک زنجانی در سینما/روایت یک بازیگر از همکاری با بابک زنجانی



اخبار,اخبار فرهنگی ,بابک زنجانی

 

اخبار سیاسی - ماجرای بابک زنجانی در سینما/روایت یک بازیگر از همکاری با بابک زنجانی

ماجرای سرمایه گذاری بابک زنجانی در چند پروژه سینمایی همچنان خبرساز است. این بار هومن سیدی، کارگردان فیلم «سیزده» در آستانه اکران فیلمش در گفتگویی که با ماهنامه 24 داشته، از منظری دیگر این مسئله را مطرح کرده.

سیدی با یک مقدمه، عاقبت همکاری با زنجانی را «آسیب» به فیلمش عنوان کرده: «یک بار به خاطر «سیزده» اعتماد کرده ام و با آسیبش مواجه شده ام. فکر می کردم بابک زنجانی فقط اسپری می سازد اما بعدا فهمیدم نمی سازد! چرا باید به خاطر اینکه این آقا تحریم است فیلم من از جشنواره برلین کنار گذاشته شود؟ من چرا به خاطرش آسیب بخورم؟ سعید سعیدی (تهیه کننده) چرا باید آسیب بخورد؟ امیر جعفری چرا باید به دردسر بیفتد؟ در این وضعیت اگر بخواهم دخترم را شوهر بدهم به این اندازه تحقیق نمی کنم.»
اخبار فرهنگی - ماهنامه 24