فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

رضا عطاران و حامد بهداد در سواحل شمالی+عکس



رضا عطاران و حامد بهداد در تازه ترین فیلم سینمایی داریوش مهرجویی با عنوان «چه خوبه که برگشتی» نقش دو دوست قدیمی را ایفا می کنند که بعد از مدتها همدیگر را می بینند. در بخشهایی از فیلم این دو دوست قدیمی به سواحل شمالی کشور رفته و در آنجا با اتفاقات متفاوتی روبرو می شوند.

به گزارش شبکه ایران رضا عطاران و حامد بهداد در تازه ترین فیلم سینمایی داریوش مهرجویی با عنوان «چه خوبه که برگشتی» نقش دو دوست قدیمی را ایفا می کنند که بعد از مدتها همدیگر را می بینند. در بخشهایی از فیلم این دو دوست قدیمی به سواحل شمالی کشور رفته و در آنجا با اتفاقات متفاوتی روبرو می شوند.

 رضا عطاران و حامد بهداد در سواحل شمالی

 منبع:inn.ir


ویدیو مرتبط :
مصاحبه با رضا عطاران و حامد بهداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

20 نکته از زندگی حامد بهداد و رضا عطاران+ عکس



او برای فیلم «آخر بازی» رل خود را به بهداد داد، قبل از آن بهداد در دفتر تبلیغاتی رامبد كار می‌كرد و ضمن تحصیل در رشته تئاتر آچار فرانسه این دفتر تبلیغاتی بود.

 

حامد بهداد به واسطه رامبد جوان و پیشنهاد او به همایون اسعدیان وارد سینما شد.

 

زندگی حامد بهداد و رضا عطاران

 

10 نکته درباره حامد بهداد

 

1-حامد بهداد به واسطه رامبد جوان و پیشنهاد او به همایون اسعدیان وارد سینما شد. او برای فیلم «آخر بازی» رل خود را به بهداد داد، قبل از آن بهداد در دفتر تبلیغاتی رامبد كار می‌كرد و ضمن تحصیل در رشته تئاتر آچار فرانسه این دفتر تبلیغاتی بود.

 

2- حامد در تهران به دنیا آمده اما در نیشابور بزرگ شده كه این مهاجرت به دلیل شرایط شغلی پدرش پیش آمده است. بهداد به نیشابور و مردمش تعصب خاصی دارد و همیشه از ویژگی‌های آنها تعریف و تمجید می‌كند.

 

3- با حضور در نیشابور مدل رفتاری او و لباس پوشیدنش نسبت به همسن و سال‌هایش كلا تغییر می‌كند. رفتار پدر و مادرش هم با او تغییر می‌كند و او اولین كتك را از پدرش در این شهر ‌خورد كه برایش خاطره‌انگیز است!

 

4-پدر حامد ورشكسته می‌شود و خانواده بهداد مجبور می‌شوند به مشهد مراجعت كنند. پدر او اهل شعر و شاعری است و خانواده‌اش هم اهل مسابقه مشاعره بودند.

 

5- فردی كه بیشترین تاثیر را روی زندگی حامد گذاشته سیدمحسن شهرنازدار است كه حامد تمام اطلاعات شفاهی‌اش را با او چك می‌كند. حامد هرازگاهی به خراسان و سراغ او می‌رود، شهرنازدار روزنامه نگار بوده و در زمینه موسیقی و معماری كتاب‌هایی نوشته است.

 

6- حامد گفته در دوران دانشجویی و زمانی كه تئاتر می‌خوانده فقر شدیدی را تحمل كرده و سختی زیادی كشیده است.

 

7- بهداد حدود 2 سال پیش به كانادا رفت و قصد داشت برای تحصیل در این كشور اقامت كند اما بحث بازی در فیلم آدمكش كه پیش آمد، باعث برگشت او شد.

 

8- بهداد از 9 سالگی تئاتر بازی كرده و عاشق بازیگری است. او به مارلون براند عشق می‌ورزد و این را مخفی هم نكرده كه دوست دارد ادای او را دربیاورد. حامد گفته حتما روزی اسكار می‌گیرد و نوبل و اسكار برایش مهم است.

 

9- بهداد گفته برای بازی در یكی از فیلم‌های تئوآنجلو پلوس، فیلمساز شهیر و فقید یونانی به او پیشنهاد شده اما ریسك نكرده و این پیشنهاد را رد كرده است. او پیشنهاد بازی در فیلم «درباره الی» را هم رد كرد!

 

10- بهداد كه امسال 40ساله خواهد شد هنوز ازدواج نكرده است. او از عشق تعریفی فلسفی دارد و می‌گوید با وجود اعتقاد به زندگی مشترك همسر یك سوپراستار شدن دشواری‌های زیادی دارد. خودش گفته دوست دارد ازدواج كند و بچه‌دار شود اما الان شرایطش مناسب نیست!

 

زندگی حامد بهداد و رضا عطاران

 

10 نكته درباره رضا عطاران

 

1- عطاران 2 تا 3 هفته بعد از ممنوع‌الكار شدن در سیما ازدواج می‌كند و در آن زمان مجبور می‌شود برای امرار معاش دست به كارهای جالبی بزند. از جمله اینكه با فردی دفتر پخش مواد غذایی دایر می‌كند و با یك وانت زامیاد آبی‌رنگ به سوپرماركت‌ها رفته و مربا، چیپس، پفك و... پخش می‌كرده است!

 

2- عطاران از آن دست اهالی هنر است كه علاقه زیادی به فوتبال و هواداری از تیم‌های سرخابی ندارد. جالب اینكه او به دلیل نوستالژی كودكی‌اش از فوتبال‌هایی كه دیده تیم‌های ملی برزیل و هلند را توامان دوست دارد.

 

3- او جزو بازیگران و كارگردانانی است كه زیاد سیگار می‌كشد. خودش می‌گوید برای 2 سال سیگار را ترك كرده اما نتوانسته ادامه دهد و دوباره شروع به كشیدن کرد.

 

4- رضا عطاران كلا با كتاب خواندن بیگانه است زیرا مثل خیلی از مردم فرصتش را ندارد. خودش گفته اهل ای‌میل، اینترنت و فیس‌بوك هم نیست. او می‌خواهد موبایل را هم كنار بگذارد تا كلا از دنیای تكنولوژی دور باشد.

 

5- رضا برخلاف بسیاری از ستاره‌ها نه ماشین دارد نه دلبسته این چهار چرخ پرزرق و برق است. او پیش از این 5،4 ماشین داشته كه هیچ‌كدام را دوست نداشته است.

 

6- برخلاف اینكه خیلی‌ها فكر می‌كنند رضا آدم بذله‌گویی است خودش گفته اصلا بلد نیست جوك تعریف كند و طوری جوك تعریف می‌كند كه هیچ‌كس خنده‌اش نمی‌گیرد.

 

7- عطاران در یك خانواده نسبتا پرجمعیت رشد كرده و 4 برادر و خواهر دارد كه هیچ‌كدام مثل او در كارهای هنری فعالیت نمی‌كنند. رضا با وجود اینكه سال‌هاست ازدواج كرده ابتدا با همسرش توافق كرده بود صاحب فرزند نشود تا اینكه 5،4 سال قبل صاحب یك دختر شد.

 

8- پدر رضا از ابتدا هیچ علاقه‌ای به شغل او نداشت. آقای عطاران بزرگ كارمند دفتر ترمینال اتوبوسرانی مشهد بوده و زمانی كه رضا در نوجوانی برای گروهی از دوستانش اجرای خانگی داشته از راه می‌رسد و همه مهمان‌ها را بیرون می‌ریزد.

 

9- مدتی گفته شد عطاران با مدیری قهر است اما خودش گفته به دلیل نوع كارهای مدیری و كاراكترهایش دوست ندارد در كارهای او بازی كند.

 

10- عطاران سال 1373 در 26سالگی ازدواج كرد. فریده فرامرزی همسر اوست كه ابتدا كار تئاتر انجام می‌داده، در فیلم‌هایی مثل صندلی خالی هم بازی كرده و كاندیدای دریافت جایزه هم شده اما امروزه بیشتر كار تدوین انجام می‌دهد.

منبع: cinemakhabar.ir