فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

رسانه ها مهمترين ابزارجنگ نرم دشمن هستند



اصفهان - معاون خبر سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي(ايرنا) گفت:مهمترين ابزار دشمن در جنگ نرم عليه نظام اسلامي،رسانه هاي استکباري هستند.

 

به گزارش ايرنا،دکتر "عبدالرضا داوري"شامگاه سه شنبه در ديدار با آيت الله "طباطبايي نژاد" نماينده ولي فقيه و امام جمعه اصفهان،نقش رسانه ها و استفاده از اين ابزار توسط دشمنان نظام را تشريح کرد.

 

وي اظهار داشت:فضاي کنوني، فضاي فتنه است و در چنين فضايي رسانه هاي دشمن با دامن زدن به برخي مسايل سعي در ايجاد مشکل براي نظام دارند.

 

وي اضافه کرد: خبرگزاري جمهوري اسلامي در اجراي منويات رهبر معظم انقلاب که فرمودند "ايرنا در خارج از کشور بايد دست بزن نظام باشد"،در عرصه جنگ نرم با سياست جريان سازي خبري به مقابله با برنامه هاي دشمن پرداخته است.

 

داوري گفت:ايرنا علاوه بر خروجي هاي مختلف خبري،مسايل جامعه را به طور مستقيم به اطلاع رهبر معظم انقلاب و رييس جمهوري مي رساند.

 

وي تصريح کرد:سازمان خبرگزاري جمهوري اسلامي(ايرنا) اين آمادگي را دارد تا مواردي که نيازمند اطلاع رساني ويژه و تصميم سازي سريع باشد با مسوولان تعامل برقرار کند.

 

"مهدي کيان" رئيس خبرگزاري جمهوري اسلامي استان اصفهان نيز در اين ديدار گزارشي از فعاليتهاي خبري ايرنا در اين استان ارائه کرد.


ایرنا


ویدیو مرتبط :
مراقب رسانه های دشمن باشیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دشمن در جنگ نرم عناصر ارزشی نظام را هدف قرار داده است



 

 دشمن در جنگ نرم عناصر ارزشی نظام را هدف قرار داده است

 

 

سردار مسعود جزایری در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس "توانا " در هفدهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اظهارداشت: در جریان فتنه اخیر یكی از تلاش‌هایی كه دشمن به طور سازمان یافته وارد شد، سوء استفاده و استفاده ابزاری از موضوعات مربوط به خانواده شهدا ارزش‌های دفاع مقدس بود.

وی ادامه داد: دشمن در جنگ نرم تلاش می‌كند،‌ قدرت نرم ملت را تحت تاثیر قرار ‌داده و عناصر طلایی نظام از جمله دفاع مقدس را مورد هدف قرار دهد.

سردار جزایری افزود: دشمن در تلاش است تا با استفاده از مباحث مربوط به دفاع مقدس به اهداف خود برسد و لازم است كه رسانه‌ها تلاش كنند و مراقب باشند تا به این عناصر اصلی نظام اسلامی خدشه‌ای وارد نشود.

این تحلیلگر مسائل سیاسی با اشاره به تلاش دشمن برای جذب برخی خانواده شهدا خاطرنشان كرد: طبیعی است كه در یك مناقشه و جنگ‌ عده‌ای تلاش می‌كنند كه با دست یازیدن به ابزارهای مختلف اهداف خود را پیش می‌برند.

سردار جزایری اظهار داشت: شهدا نباید وجه المصالحه قرار گیرند چرا كه آنها جان خود را در راه امام، انقلاب و ولایت فقیه فدا كردند لذا همه آحاد ملت به ویژه خانواده شهدا باید توجه خاصی به حفظ این فرهنگ داشته باشند.../توانا