فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

دستمزد 50 میلیون دلاری برای ایفای نقش پلیس آهنی



پلیس آهنی,اخبار,اخبار فرهنگی

«رابرت داونی جی آر» كه با نقش معروف «پلیس آهنی» در كومیك انتقامجویان معرفی شد ، طی مصاحبه ای با مجله «جی كیو» اعلام كرد كه برای ایفای این نقش دستمزد 50 میلیون دلاری دریافت كرده است.

ماه گذشته ، پایگاه خبری هالیوود ریپورتر ، طی گزارشی از دستمزد 50 میلیون دلاری «رابرت داونی» برای ایفای نقش «پلیس آهنی» خبر داد. این در حالی بود كه این خبر تأیید نشد . تا اینكه «داونی» خود این خبر را تأیید كرد.
او گفت : این دستمزد برای ایفای نقش سخت «پلیس آهنی» كاملا مناسب بوده و احمقانه نیست . پلیس آهنی زره سخت دارد و ایفای نقش آن به همراه اینگونه طراحی لباس بسیار مشكل است . از سویی این فیلم قابلیت ورود به باشگاه فروش میلیارد دلاریها را داشت.
در این گزارش آمده «كریس همسورث» ،‌ «كریس اوانز» ، «جرمی رنز»‌و «مارك رافالو» هر یك دستمزدی بین 3 . 2 تا 5 . 2 میلیون دلار داشته اند و دستمزد «ساموئل ال جكسون» بین 4 تا 6 میلیون دلار بوده است.
البته برخی منابع پرداخت دستمزد 50 میلیون دلاری به «داونی» را به خاطر غرامت صدماتی كه او در صحنه فیلمبرداری برداشته ، عنوان كرده اند. داونی خود در این باره چیزی نگفت .
«داونی» همچنین درباره فیلم جدید «مرد آهنی 3» گفت : این اثر می تواند موفقیت فیلم «انتقامجویان» را بدست آورد و به احتمال زیاد چندین نامزدی اسكار 2014 را نیز از آن خود خواهد كرد.
گفتنی است ، «مرد آهنی 3» از 3 مه امسال روی پرده سینماها می رود.
منبع:cinemakhabar.ir

 


ویدیو مرتبط :
دعوت به نماز با ایفای نقش به طرف مقابل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رشوه 50 هزار دلاری مساله ساز شد



 

رشوه 50 هزار دلاری مساله ساز شد

 

شورای عالی حکمیت ورزش حکم محرومیت همیشگی "اوریخوف" ، داور اوکراینی را تایید کرد تا این داور با دنیای قضاوت خداحافظی کند.

 

فوتبال 3 - اوریخوف، دیدار تیم های بازل و زسکا صوفیه را در لیگ اروپا قضاوت کرد که این دیدار با برتری سه بر یک نماینده سوئیس به پایان رسید.

تحقیقات انجام شده توسط تیم بازرسی بوخوم مشخص کرد که این داور اوکراینی با گروه تبهکار که در شرط بندی شرکت داشتند، همکاری کرده و مبلغی در حدود 50 هزار یورو دریافت کرده تا در نتیجه دیدار این دو تیم تاثیر داشته باشد.

کمیته انضباطی یوفا، اولگ اوریخوف را به دلیل دریافت رشوه و فساد مالی طبق آیین نامه این کمیته برای همیشه از قضاوت محروم کرد.

با اعتراض به حکم محرومیت همیشگی پرونده این داور به شورای عالی حکمیت ورزش ارجاع داده شد که این دادگاه پس از بررسی پرونده، حکم تعیین شده توسط یوفا را تایید و اوریخوف را برای همیشه از داوری محروم کرد.../فوتبال 3