فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

خواهر زن مسلمان شده تونی بلر در پرس‌تی‌وی کار می‌کند! + عکس



خواهر زن, پرس‌تی‌وی, تونی بلر

خواهر زن «تونی بلر» نخست وزیر سابق انگلیس که در بازدید از حرم حضرت فاطمه معصومه (س) اسلام را برگزید اکنون خانه را بدون حجاب اسلامی ترک نمی‏‌کند.

خواهر زن «تونی بلر» نخست وزیر سابق انگلیس که در بازدید از حرم حضرت فاطمه معصومه (س) اسلام را برگزید اکنون خانه را بدون حجاب اسلامی ترک نمی‏‌کند و هر پنج وعده نماز خود را مرتب به جای می‏‌آورد و گاهی نیز به مسجد نزدیک منزلش می‌رود.

«لورن بوث» خواهر «چری بلر» زن «تونی بلر» نخست وزیر سابق انگلیس، روزنامه‌نگار و فعال حقوق بشر که اکنون در شبکه پرس تی وی مشغول فعالیت است سال 89 در سفر به قم و در بازدید از حرم حضرت فاطمه معصومه (س) اسلام را برگزید.

خواهر زن, پرس‌تی‌وی, تونی بلر

وی گفته است که اکنون خانه را بدون حجاب اسلامی ترک نمی‏‌کند و هر پنج وعده نماز خود را مرتب به جای می‏‌آورد و گاهی نیز به مسجد نزدیک منزلش می‌رود.

لورن بوث پس از این که اسلام آورد گفت: عجیب‌ترین چیز در این باره این است که از وقتی که اسلام آورده‏‌ام حتی نزدیک الکل هم نشده‏‌ام در حالی که من پیش از این هر روز یک تا دو لیوان مشروب الکلی مصرف می‏‌کردم.

خواهر زن تونی بلر درباره سفر به قم می‌گوید: کسی نمی‏‌داند در این سفر معنوی بر من چه گذشته است و مرا به کجا خواهد برد.

بیداری این زن تازه مسلمان از قبل ورود به ایران و زمانی آغاز شد که مدت قابل ملاحظه‏‌ای را در فلسطین اشغالی مشغول به کار بود.

منبع: caffecinema.com


ویدیو مرتبط :
مسلمان شدن خواهر زن تونی بلر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پوشش خبرنگار زن پرس تی وی +عکس


یکی از شروط اصلی خبرنگاران زن برای استخدام و شاغل شدن به کار در شبکه خبری پرس تی وی رعایت حجاب اسلامی است.

عصر ایران: یکی از شروط اصلی خبرنگاران زن برای استخدام و شاغل شدن به کار در  شبکه خبری پرس تی وی رعایت حجاب اسلامی است.

این حجاب البته از یک کف حداقلی برخوردار است که بسیاری از خبرنگاران زنی که در زندگی شخصی شان محجبه نیستند ملزم به رعایت آن می باشند ولی در صورتی که خبرنگاری مسلمان با انتخاب خود بخواهد حجاب خود را به طور کامل در مقابل دوربین حفظ کند، مختار در انتخاب نحوه پوشش خود است.

درعکس های زیر نحوه پوشش "سونیا لابُن" خبرنگار زن شبکه پرس تی وی دیده می شود که به هنگام گزارشگری در مقابل دوربین قابل مشاهده است.