فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

خواننده های تیتراژی!


بسیاری از سایت های موسیقی و موزیک بازها، چند روز پیش از آغاز ماه مبارک رمضان منتظر این بودند تا بفهمند بالاخره امسال چه کسی ستاره شب های طولانی این ماه می شود و کدام خواننده با تیتراژش روی سریال ها سروصدا می کند اما خیلی زود تمامی گمانه زنی ها نادرست از آب درآمد و کاشف به عمل آمد که از سریال های امسال آبی گرم نمی شود.


ویدیو مرتبط :
بهترین تیتراژی که ساختیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خواننده مشهوری كه مردان را عمداً ایدزی می‌کرد



 

خواننده مشهوری كه مردان را عمداً ایدزی می‌کرد

 

خواننده مشهور آلمانی این روزها درگیر یک پرونده جنجالی شده است. ناژا در ۱۷سالگی باردار می‌شود و در آن زمان متوجه می‌شود که  به ایدز مبتلا شده است! او مدت‌ها با یک فوتبالیست سنگالی در ارتباط بود تا اینکه در بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ با افراد دیگری نیز ارتباط پیدا می‌کند.

 

در تمامی این سال‌ها او با تمام مردانی كه با او دوست می شدند رابطه جنسی برقرار می‌کند بدون اینکه از بیماری خود به آنها چیزی بگوید و همین کار او باعث می‌شود که تعدادی از این مردان به ایدز آلوده شوند!

حالا دادگاه او را به جرم ارتباط با افراد مختلف بدون آگاه کردن آنها از بیماری خود محاکمه می‌کند. ناژا در دادگاه اعلام کرد که قبول دارد قربانیانش را از این موضوع مطلع نکرده است اما هیچ کدام از آنها را مبتلا به ایدز نکرده است و این موضوع را قبول ندارد.

اگر دادگاه او را مجرم بداند بین ۶ماه تا ۱۰سال به زندان محکوم خواهد شد!.../آخرین نیوز