فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

خواننده زن جنجالی که کارگردان شد!


اولین تجربه کارگردانی مدنا با نام " دابلیو . ایی W.E" در فستیوال فیلم ونیز افتتاح خواهد شد.

اولین تجربه کارگردانی مدنا با نام " دابلیو . ای " در فستیوال فیلم ونیز افتتاح خواهد شد.

این فیلم درام که داستان آن درباره ادوارد هشتم ، پادشاه انگلستان و همسرش والیس سیمپسون است ، اولین تجربه فیلمسازی این ستاره ۵۲ ساله است و در ماه سپتامبردر جشنواره ونیز برای اولین بار به نمایش گذاشته خواهد شد . این فیلم در بخش خارج از مسابقه اکران می شود و در رقابتهای این جشنواره شرکت نخواهد کرد.


       


ویدیو مرتبط :
مستند جنجالی موزیک های زیر زمینی کارگردان امید منصورنیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«فری کثیف» با کارگردان زن جنجالی می آید


تهمینه میلانی «فری کثیف» را دوباره به جریان انداخت. تهمینه میلانی که پیش از این ابتدای سال 90 قصد ساخت پروژه«فری کثیف» را داشت از به جریان افتادن دوباره آن خبر داد و گفت: حالا که سوء‌تفاهمات برطرف شده، دوباره تقاضای ساخت دادم.

خبرگزاری ایسنا: تهمینه میلانی «فری کثیف» را دوباره به جریان انداخت. تهمینه میلانی که پیش از این ابتدای سال 90 قصد ساخت پروژه«فری کثیف» را داشت از به جریان افتادن دوباره آن خبر داد و گفت: حالا که سوء‌تفاهمات برطرف شده، دوباره تقاضای ساخت دادم.

 این کارگردان درباره این فیلم پیش از این گفته بود: دلم می‌خواهد برای فیلم بعدی‌ام این کار را که درباره خشونت در جامعه است و اینکه چگونه فقر با خودش فرهنگ می‌آورد را بسازم.

 این فیلم داستانی واقعی دارد و شخصیت اصلی فیلم به نام فریدون مرد جوان لمپنی گمشده در شهر است که دوست دارم حمید فرخ‌نژاد آن را بازی کند.

«یکی از ما دو نفر» در سال 89 آخرین فعالیت سینمایی تهمینه میلانی محسوب می‌شود که اخیرا وارد شبکه نمایش خانگی شده است و سال گذشته نیز برای فیلم جنگی «تنهایی پرهیاهو» پروانه ساخت گرفت.