فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

خاطره‌ پرویز پرستویی از کت و شلوار پوشیدن در شب عروسی



اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,پرویز پرستویی

پرویز پرستویی در نشست خبری «فیلم بادیگارد به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا درباره‌ی حضور نیافتن عوامل فیلم روی فرش قرمز حرف زد.

به گزارش خبرآنلاین، این بازیگر گفت: «من اولین بار روز عروسی‌ام کت و شلوار پوشیدم. آنقدر نامتعادل بودم که یک موتور گازی زیر پایم رفت و زمین خوردم و تمام لباسم پاره شد.»

او با بیان این مطلب که با حضور نیافتن بر فرش قرمز، قصد بی‌احترامی ندارد و در این جور موقعیت‌ها احساس راحتی نمی‌کند. گفت: اگر دیروز در موقعیت قدم گذاشتن بر فرش قرمز قرار می‌گرفتم شاید به احترام تمام کسانی که این کار را کرده‌اند، من هم این کار را انجام می‌دادم.

اخبار فرهنگی - خبر آنلاین


ویدیو مرتبط :
یه خاطره جالب از پرویز پرستویی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تصاویر کت و شلوار پوشیدن سعود الفیصل در سفر به روسیه




تصاویر کت و شلوار پوشیدن سعود الفیصل در سفر به روسیه

سعود الفیصل که برای چندمین بار در طول عمر خود کت و شلوار به تن کرده مشخص است که در این لباس راحت نیست و فراموش کرده که لااقل در برابر دوربین عکاسان دکمه کتش را ببندد.این لباس برای وزیر خارجه سعودی کاملا تازگی دارد و هنوز نتوانسته خود را با آن هماهنگ کند.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار بین الملل - ابنا