فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

حادثه در صحنه فیلمبرداری «ترانسفورمرها 4» +عكس



حادثه در صحنه فیلمبرداری «ترانسفورمرها 4» +عكس

«ترانسفورمرها 4» فیلمی به كارگردانی «مایكل بی» است كه به تازگی در تگزاس مقابل دوربین رفته است.

محل فیلمبرداری, خبرهای فرهنگی

به دنبال وقوع آتش سوزی در صحنه فیلمبرداری فیلم «ترانسفورمرها 4» عوامل این فیلم در كنار «مارك والبرگ» (بازیگر نقش اصلی) و «مایكل بی» (كارگردان) از محل فرار كردند.

«مارك والبرگ» و «مایكل بی» كه این روزها خود را برای تولید فیلم «ترانسفورمرها» آماده می كنند پس از آن كه بوی شدید دود به مشامشان رسید پا به فرار گذاشتند و صحنه فیلمبرداری را ترك كردند.

محل فیلمبرداری, خبرهای فرهنگی

شعله های آتش كه از اتاق زیر شیروانی محل فیلمبرداری خارج می شد در نهایت موجب زخمی شدن یكی از عوامل فیلم شد كه با حضور فوریت های پزشكی به بیمارستان منتقل شد.

به گفته مسئول تیم آتشنشانی حاضر در محل ، وقوع آتش سوزی كاملا اتفاقی بوده و هنگام كنترل مواد منفجره توسط كارشناسان اتفاق افتاده است.

محل فیلمبرداری, خبرهای فرهنگی

«ترانسفورمرها 4» فیلمی به كارگردانی «مایكل بی» است كه به تازگی در تگزاس مقابل دوربین رفته است.

منبع:cinemakhabar.ir


ویدیو مرتبط :
فیلمبرداری از صحنه ای که میتوانست صحنه مرگش باشد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعزام هیئتی ویژه به عربستان برای پیگیری كشته شدن دو زائر ایرانی + عكس حادثه



بروجردی خواستار شد

اعزام هیئتی ویژه به عربستان برای پیگیری كشته شدن دو زائر ایرانی + عكس حادثه

رئیس کمیسیون امنیت ملی سیاست خارجی مجلس گفت: باید هیئتی از وزارت امور خارجه به عربستان اعزام و موضوع کشته شدن 2 زائر زن ایرانی در فرودگاه جده را پیگیری کنند.

علاالدین بروجردی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، خبر فوت 2 زائر زن ایرانی در فرودگاه جده عربستان را تأیید کرد و گفت: متأسفانه روز گذشته 2 زن ایرانی در فرودگاه جده کشته و 2  نفر دیگر مصدوم شدند.

وی افزود: ما مسأله را پیگیری کردیم که برخورد تانکر سوخت در محل اسکان مسافران در فرودگاه جده باعث کشته شدن این هموطنانمان شده است.

 

كشته شدن دو زائر ایرانی,حادثه عربستان

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این رابطه 2 نظر وجود دارد، نخست آنکه این ماشین در حال پارک بوده و خود به خود حرکت کرده و دوم آنکه راننده نتوانسته آن را کنترل کند و در نتیجه باعث این حادثه شده است.

نماینده بروجرد در ادامه تصریح کرد: ضمن تسلیت به خانواده این دو هموطن، ضرورت دارد وزارت امور خارجه هیئتی را به عربستان اعزام کند تا موضوع را بصورت جدی پیگیری کنند.

وی افزود: دولت عربستان از زمانی که مسافران ایرانی وارد این کشور می‌شوند، وظیفه تأمین امنیت زائران را داشته و باید در این راستا پاسخگو باشد.

بروجردی همچنین اظهار داشت: سازمان حج و زیارت نیز که مسئول نقل و انتقال زائران است باید جوابگوی این مسأله باشد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: هیئت اعزامی باید مسأله را بصورت دقیق بررسی و گزارش آن را ارائه کنند تا اگر محل استقرار زائران از امنیت لازم برخوردار نیست، از طریق مذاکره با دولت عربستان محل امنی را در نظر بگیرند.

وی تصریح کرد: پیشنهاد اعزام تیمی جهت بررسی موضوع را به وزارت امور خارجه ارائه کردیم و آمادگی داریم یک نفر از اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس را نیز به همراه این تیم اعزام کنیم./باشگاه خبرنگاران