فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جنیفر لوپز یک خانه ۱۸ میلیون دلاری خرید



 

 

جنیفر لوپز یک خانه ۱۸ میلیون دلاری خرید

 

 

این خواننده و بازیگر مشهور که بعد از هفت سال زندگی مشترک ، جدایی خود از همسرش مارک آنتونی را اعلام کرد یک خانه بسیار زیبا و خیره کننده در منطقه منحصر بفرد همپتونز واقع در شهر نیویورک خرید.

این خانه بزرگ و زیبا که ۱۴۰۰۰ فوت مربع مساحت دارد در سال ۲۰۱۰ ساخته شده است و ۹ سرویس بهداشتی و حمام دارد . این خانه بی نظیر یک منظره بسیار زیبا رو به آبهای پاناروما دارد.

۱۸ میلیون دلار مبلغ بسیار بالایی است اما به نظر می رسد که جنیفر لوپز در پرداخت آن هیچ مشکلی نداشته باشد زیرا گزارشات رسیده حاکی از آن است که این خواننده مشهور و محبوب برای حضور در هیئت داورن سری بعدی برنامه " امریکن آیدل" یک قرارداد ۲۰ میلیون دلاری امضاء کرده است .

اگرچه این خواننده زیبای ۴۲ ساله بخوبی با موضوع جدایی اش از مارک کنار آمده است و شاد و خوشحال به نظر می رسد اما قبول دارد که جدایی از مارک سخت ترین تصمیم زندگیش بود اگرچه او هنوز هم به آینده و عشق خوش بین است.

جنیفر که از همسر سابقش مارک دو فرزند دوقلو با نامهای مکس و امی دارد گفت:"بعضی اوقات یک زندگی مشترک و یک رابطه عاشقانه پایدار نمی ماند و این خیی ناراحت کننده است اما من هنوز هم مثل همیشه به عشق خوش بین هستم.من به عشق اعتقاد داردم و عشق هنوز هم بزرگترین رویای زندگی من است ."

مترجم: فرشته مشاور.../پرتال آفتاب


ویدیو مرتبط :
(تیکه رائفی پور به جنیفر لوپز) بیمه ی ....جنیفر لوپز!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس خانه ۱۸ میلیون دلاری جنیفر لوپز


جنیفر لوپز، خواننده، بازیگر و یکی از داوران برنامه «ستاره آمریکایی» خانه‌ای 18 میلیون دلاری در نیویورک خریداری کرد.این عمارت به مساحت 1260 متر مربع در زمینی دو هکتاری بنا شده و در واترهیل منطقه همپتن شهر نیویورک قرار گرفته است. منظره این عمارت یک رودخانه است.

جنیفر لوپز، خواننده، بازیگر و یکی از داوران برنامه «ستاره آمریکایی» خانه‌ای 18 میلیون دلاری در نیویورک خریداری کرد.

این عمارت به مساحت 1260 متر مربع در زمینی دو هکتاری بنا شده و در واترهیل منطقه همپتن شهر نیویورک قرار گرفته است. منظره این عمارت یک رودخانه است.

این خانه در سال 2010 ساخته شده و جنیفر لوپز برای خرید آن مبلغ 17.999.999 دلار پرداخت کرده است. این عمارت هفت اتاق خواب، 9 حمام، اتاق پخش فیلم، کتابخانه مجلل، سالن ناهارخوری مهمانی‌های رسمی، سوئیت مهمان در طبقه اول با منظره باغ و گاراژی با گنجایش سه اتوموبیل دارد.

از ویژگی‌های این عمارت می‌توان به کمدهای بسیار بزرگ، حمام با کاشی‌های کف از جنس مرمر که قابلیت گرم شدن دارد، هفت شومینه و اجاق (دو شومینه در عمارت و دو اجاق خارج آن) و سالن ورودی که سنگ‌های قیمتی آن را مزین کرده است، اشاره کرد.