فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جنیفر لوپز قصد دارد نامزد جدیدش را به یک ستاره تبدیل کند !



 

 

جنیفر لوپز,عکس جنیفر لوپز

 

 

این خواننده مشهور هالیوود که به تازگی با کاسپر اسمارت آشنا شده و با او نامزد کرده است ، از نامزدش درخواست کرده که دوره بازیگری را بگذراند و هزینه این دوره ها را نیز خودش پرداخت کرده است.

 

 

 

یک منبع خبری گفت:"کاسپر در حال گذراندن دوره های بازیگری است زیرا جنیفر از او خواسته است که یک ستاره شود."

جنیفر که قبلا" در کنار نامزد سابقش بن افلک و همسر سابقش ، مارک آنتونی نیز فیلم بازی کرده است فکر می کند ، بازی کردن در کنار کاسپر هم ممکن است خیلی جالب و هیجان انگیز باشد."

گزارشات اخیر حاکی از آن است که جنیفر هر هفته ۱۰ هزار دلار به کاسپر اسمارت پول می دهد.

یک منبع خبری گفت:"هربار که جنیفر و کاسپر به رستوران می رفتندجنیفر مجبور بود از کارت اعتباری خودش برای پرداخت صورتحساب استفاده کند و از اینموضوع خیلی ناراحت بود."

به همین دلیل تصمیم گرفت هر هفته مقداری پول به کاسپر بدهد و ازنظر او ، ۱۰ هزار دلار رقم خوب و مناسبی بود."

جنیفر دلش نمی خواهد در این کار زیاده روی کند و پول بسیارزیادی در اختیار کاسپر قرار دهد اما در عین حال دوست دارد که او همیشه به اندازهکافی پول داشته باشد."

"

کاسپر مرتبا" برای فرزندان جنیفر هدیه می خرد و در آخر هرهفته یک سوپرایز برای این خواننده مشهور هالیوود دارد به همین دلیل جنیفر که اصلا" دوست ندارد نامزدش در هنگام خرید این هدایا مشکل مالی داشته باشد، هر هفته به اوپول می دهد."

مترجم: فرشته مشاور.../پرتال آفتاب 


ویدیو مرتبط :
(تیکه رائفی پور به جنیفر لوپز) بیمه ی ....جنیفر لوپز!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیپ جنیفر لوپز در موزیک ویدئوی جدیدش +تصاویر



اخبار فرهنگی - تیپ جنیفر لوپز در موزیک ویدئوی جدیدش +تصاویر

  " جنیفر لوپز" خواننده معروف هالیوودی اقدام به بازخوانی یکی از ترانه های نخستین آلبوم خود کرد. این آلبوم مربوط به 12 سال پیش است. این خواننده 44 ساله قصد دارد ثابت کند که هیچ چیز در مورد او تغییر نکرده و حتی متن ترانه این آهنگ نیز با همین مضمون ساخته شده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,تیپ جنیفر لوپز در موزیک ویدئوی جدیدش

 

او در این موزیک ویدئو یک شلوار جین چسبان به تن دارد و پوتین های چرمی به پا و یک کلاه بزرگ پوستی بیس بال نیز روی سر دارد که تصویر جالبی از او ساخته است. اولین آلبوم " جنیفر لوپز" ، "6" نام داشت و او ترانه یاد شده را در مترو منهتن جلوی دوربین برده بود. در موزیک ویدئو جدید نیز او در ایستگاه مترو ترانه اجرا میکند.

 

او تصویری با لباس یاد شده در صفحه فیس بوک خود قرار داد و به این وسیله سال نو میلادی را به هوادارانش تبریک گفت. چندی قبل نیز صحنه درگوشی صحبت کردن او با " کیث اربن " همسر " نیکول کیدمن " که در برنامه  " امریکن آیدل " با وی همکار است به یک سوژه داغ رسانه ای تبدیل شد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,تیپ جنیفر لوپز در موزیک ویدئوی جدیدش

 

اخبار,اخبار فرهنگی,تیپ جنیفر لوپز در موزیک ویدئوی جدیدش

اخبار فرهنگی - پرداد