فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جسد بازیگر مشهور هالیوود در آپارتمانش کشف شد+عکس



اخبار فرهنگی هنری - جسد بازیگر مشهور هالیوود در آپارتمانش کشف شد+عکس

جسد هافمن توسط یکی از دوستانش در ساعت 11:30 صبح روز یکشنبه در آپارتمانش پیدا شده است.

فیلیپ سیمور هافمن بازیگر برنده اسکار هالیوود درگذشت.جسد هافمن توسط یکی از دوستانش در ساعت 11:30 صبح روز یکشنبه در آپارتمانش در نیویورک پیدا شده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,مرگ فیلیپ سیمور هافمن

 

هم اکنون پلیس در محل کشف جسد حاضر شده و در حال بررسی علت مرگ است.
ظاهرا علت مرگ ناگهانی هافمن مصرف بیش از حد مواد مخدر بوده است.با این حال وال استریت ژورنال نوشت که علت مرگ هافمن همچنان مشخص نیست.
هافمن در گذشته اذعان کرده بود که به مواد مخدر اعتیاد دارد و سال گذشته نیز خود را برای رهایی از اعتیاد به هروئین به مرکز توانبخشی معرفی کرده بود.

هافمن در سال 2005 برنده جایزه اسکار بهترین بازیگری برای ایفای نقش در فیلم "کاپوتی" شد.


هافمن که بود؟
« فیلیپ سیمور هافمن » در فیرپورت نیویورک بدنیا آمد. مادرش قاضی، وکیل و فعال حقوق بشر است و پدرش از کارمندان رده بالای کارخانه معروف « زیراکس » محسوب می شود. او دو خواهر و یک برادر دارد. برادرش هم در عرصه سینما فعال است و « گوردی هافمن » نام دارد. مادرش پروتسان ایرلندی و پدرش کاتولیک آلمانی است ولی فیلیپ درباره مذهب با سختگیری خانواده اش روبرو نشده است. والدین او وقتی تنها نه سال داشت از هم جدا شدند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,مرگ فیلیپ سیمور هافمن

 

هافمن در سال 1984 به کلاس های تئاتر مدرسه تابستانی هنر نیویورک راه یافت و پس از گذراندن چند دوره بازیگری و هنر آموزی از « آلان لانگدون » بالاخره در سال 1989 از دانشگاه نیویورک مدرک لیسانس دریافت کرد.


اولین حضور او مقابل دوربین به سریال « قانون و دستور » بر می گردد. ولی نقش او در این سریال کوتاه تر از آنی بود که بتواند و را به شهرت کنونی اش برساند. او در فیلم « بوی خوش زن » هم حضوری داشت ولی فیلمی که او را مورد توجه قرار داد فیلم « شبهای بوگی » ساخته « پل توماس آندرسون » بود. او بعد از ایفای نقشی مکمل در این فیلم تبدیل به ستاره نقش های مکمل شد و از طرف فیلم های مستقل هم مورد توجه بسیار قرار گرفت. هافمن بدلیل قابلیت بی نظیرش در اجرای کاراکتر های متفاوت و ضد و تقیض در قالب نقش های مکمل به شهرت رسید و در فیلمهای « خوشحالی »، « آقای ریپلی با استعداد »، « مگنولیا »، « تقریبا مشهور » حضور موفقی در نقش های مکمل نشان داد.

 

گستره حضور او در نقش های مکمل فقط به این فیلم های منتقد پسند محدود نبود. هافمن حتی در فیلمهای پرخرجی نظیر « ماموریت ناممکن 3 » نیز حضور داشت. هر چند هافمن بیشتر برای نقش های مکمل شناخته می شود ولی حضور او در مستند سیاسی « حزب آخر » پتانسیل او را برای بازی در نقش های اصلی نشان داد. دقیقا همینطور هم شد و استعداد او با گرفتن اسکار نقش اصلی برای فیلم « کاپوتی » به اثبات رسید.
او علاوه بر سینما در تئاتر نیز بسیار موفق است و نامزدی دو جایزه تونی را نیز در کارنامه دارد. فیلیپ نمایش های بزرگی را بر روی صحنه برده و بازی کرده. او در تلویزیون هم پرکار بود و توانست برای بازی در سریال های تلویزیونی برنده جایزه امی شود.


مهمترین فیلمهای فیلیپ سیمور هافمن:
The Master 2012
Moneyball 2011
The Ides of March 2011
Mary and Max 2009
Doubt 2008
Charlie Wilson's War 2007
Before the Devil Knows You're Dead 2007
Mission: Impossible III 2006
Capote 2005
Cold Mountain 2003
25th Hour 2002
The Talented Mr. Ripley 1999
Magnolia 1999
The Big Lebowski 1998
Boogie Nights
Nobody's Fool

Scent of a Woman

اخبار فرهنگی هنری - تیک


ویدیو مرتبط :
بازیگر مشهور هالیوود در آتش سوخت!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جدایی سوپر مدل 29 ساله از بازیگر مشهور هالیوود + عکس



بازیگر مشهور هالیوود , اخبار بازیگران

به نظر میرسد که میراندا کر و ارلاندو بلوم در حال حاظر آخرین زوج مطلقه هالیوود هستند.به گزارش پارس ناز پس از گذشت تنها دو سال از ازدواج این دو نفر ، شایعات در حال جدی شدن هست و گفته میشه که سوپر مدل 29 ساله میراندا کر با مردی که خیلی به اون توجه داشته هنگام گذروندن اوقات فراغتش دیده شده همچنین بازیگر 35 ساله هالیوودی ارلاندو بلوم چندین بار بدون حلقه ازدواجش دیده شده.

مطلقا هیچ حقیقتی در تیتر روزنامه مدل زیبای استرالیا گفت ازدواج او با ارلاندو بلوم هنوز پابرجاست نیست ارلاندو و میراندا از سال 2007 با هم بودند و در سال 2010 به طور رسمی ازدواج کرده سپس در سال 2011 صاحب فرزندی به نام فلین شدند.

بازیگر مشهور هالیوود , اخبار بازیگران

منبع:پارس ناز