فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

جدیدترین مرد زندگی جنیفر لوپز +تصاویر



 اخبار فرهنگی -  جدیدترین مرد زندگی جنیفر لوپز +تصاویر

  هنوز چند هفته ای از شایعه رابطه جنیفر لوپز با " ماکسیم چمورکوفسکی " رقصنده گروهش نمیگذرد که فرد جدیدی در زندگی جنیفر لوپز پیدا شد. " جنیفر لوپز " 45 ساله شب گذشته شام را در کنار یکی از رقصنده های معروف هالیوودی در یک رستوران دنج وخلوت هالیوود خورد. این فرد  " جی آر تیلور " نام دارد.

 

اخبار,اخبارفرهنگی, خوانندگان معروف هالیوود


یک منبع نزدیک به " جنیفر لوپز " اعلام کرد این دو نفر با هم دوست هستند و مدت زمان زیادی است که با هم آشنا شده اند. این تنها یک شام معمولی و دوستانه بوده نه چیز دیگر. " جنیفر لوپز " در حالی که تمام مدت لبخند بر لب داشت از رستوران خارج شد و دوست جدیدش با اتومبیل خود او را تا خانه همراهی کرد. " تیلور " کارهای مشترک زیادی با " جنیفر لوپز " داشته است . او همچنین یکی از رقصنده های گروه ریحانا ، ماریا کری و بیانسه نیز می باشد.
 

اخبار,اخبارفرهنگی, خوانندگان معروف هالیوود

 

اخبار,اخبارفرهنگی, خوانندگان معروف هالیوود

اخبار فرهنگی - پرداد
 


ویدیو مرتبط :
(تیکه رائفی پور به جنیفر لوپز) بیمه ی ....جنیفر لوپز!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فراز و نشیب ها در زندگی جنیفر لوپز! +تصاویر



اخبار گوناگون - فراز و نشیب ها در زندگی جنیفر لوپز! +تصاویر


به نقل از هالیوود نیوز : " جنیفر لوپز " 44 ساله این روزها سعی دارد بیشتر در کنار خانواده اش باشد. او علاوه بر فعالیت های گوناگونش در دنیای هنر یک تاجر موفق نیز به حساب می آید. حدود 3 سال از جدایی او و همسرش و آشنایی اش با " کاسپر اسمارت " میگذرد. رابطه عاطفی این ستاره محبوب هالیوودی و معشوق جنجالی اش در این مدت فراز و نشیب های فراوانی داشته است و شایعات زیادی پیرامون ازدواج و یا جدایی آنها شنیده شده است.

 

اخبار , اخبار گوناگون,تصاویر جنیفر لوپز,بیوگرافی جنیفر لوپز


کاسپر 26 ساله سعی میکند رابطه خوبی با دوقلوهای 6 ساله " جنیفر لوپز " داشته باشد و به نظر میرسد زندگی خصوصی آنها آرامش قابل احترامی دارد. چند روز پیش " جنیفر لوپز " جشن تولد 27 سالگی " کاسپر اسمارت " را در حضور دوستان نزدیکشان برگزار کرد و به او یک کیک با تصویر خودش هدیه کرد. او و خانواده اش بعد از برگزاری این مراسم در حالی که در خیابانهای آرام " بورلی هیلز " لوس آنجلس قدم میزدند سوژه عکاسان خبری شدند. چندی قبل نیز " کاسپر اسمارت" و  " مارک آنتونی " همسر سابق  " جنیفر لوپز " اعلام کردند علیرغم شایعات ، آنها رابطه بسیار نزدیک و خوبی با هم دارند.

اخبار , اخبار گوناگون,تصاویر جنیفر لوپز,بیوگرافی جنیفر لوپز


اخبار گوناگون - پرداد