فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تولد مردی که زیاد می‌دانست + عکس



 هرکول پوآرو,عکس هرکول پوآرو,بیوگرافی هرکول پوآرو,اخبار

 

تولد مردی که زیاد می‌دانست + عکس

تلویزیون - دوم مه سالروز تولد دیوید ساچت بازیگر بریتانیایی است که بیش از همه برای بازی در نقش هرکول پوآرو، کارآگاه مجموعه داستان‌های آگاتا کریستی نویسنده داستان‌های جنایی شهرت دارد.

به گزارش خبرآنلاین، دیوید ساچت (با تلفظ صحیح دیوید سوشِی) متولد دوم مه سال 1946 در لندن است.

او پس از سه سال تحصیل در آکادمی موسیقی و هنرهای دراماتیک لندن در 1973 به کمپانی رویال شکسپیر پیوست و فعالیت‌های خود را در زمینه تئاتر آغاز کرد. بازی در نمایش‌هایی چون «اوتلو»، «رومئو و ژولیت» و «توفان» از جمله فعالیت‌های او در دنیای نمایش است.

ساچت بازی در تلویزیون را نیز از دهه 1970 آغاز کرد و در فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی مختلف مقابل دوربین رفت. معروف‌ترین حضور تلویزیونی او بازی در نقش هرکول پوارو کارآگاه بلژیکی است که یکی از معروف‌ترین شخصیت‌های قصه‌های آگاتا کریستی نویسنده بریتانیایی است.

ساچت اولین بار سال 1989 در مجموعه تلویزیونی «پوارو آگاتا کریستی» نقش این شخصیت مرتب و منظم را بازی کرد و تاکنون در 65 اپیزود این سریال تولید شبکه آی‌تی‌وی مقابل دوربین رفته است.

 هرکول پوآرو,عکس هرکول پوآرو,بیوگرافی هرکول پوآرو,اخبار

 

دیوید ساچت به نقش هرکول پوآرو

نوامبر پارسال اعلام شد ساچت در پنج فیلم دیگر نقش پوارو را بازی خواهد کرد. مجموعه فیلم‌های جدید براساس رمان‌ها و داستان‌های کوتاه کریستی با محوریت پوآرو که بصورت فیلم درنیامده‌اند ساخته می‌شود و تولید این فیلم‌ها از امسال آغاز می‌شود.

 

ساچت درمورد فیلم‌های جدید می‌گوید: «بیش از آنچه بشود بر زبان آورد از بازی مجدد در نقش پوآرو خوشحال هستم. آرزوی من این بود که در دوران بازیگری بتوانم تمام آثار پوآرو را در قاب تلویزیون بازسازی کنم.»

او اعتقاد دارد: «پوآرو نابغه است و با این حال شخصیتی بسیار پیچیده است و من همیشه از بازی در نقش او لذت برده‌ام.»

ساچت شخصیت پوآرو را چنین توصیف می‌کند: «او متفکر است و دقت و وقار عجیبی دارد و از طرفی بازی در نقش او بسیار عذاب‌دهنده است چون بسیار مغرور و فضل‌فروش است! با همه کاستی‌هایش او یکی از بهترین‌های دنیای ادبیات است. بخت با من یار بود که نقش او را بازی کنم.»

ساچت سال 2002 برای نقش‌آفرینی‌هایش در دنیای نمایش و تلویزیون نشان افسر رتبه امپراتوری بریتانیا را دریافت کرد./خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
تولد دو تا انا خخخخخخخ ته خنده نبینی مردی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تولد کودک در پشت ترافیک(+عکس)



 

 

تولد کودک در پشت ترافیک

 

با طولانی شدن مسیر، سالیوان - شوهر او - خودرو خود را در کنار خیابان پارک کرده و آسبورن کودک خود را در کنار خیابان بدنیا آورد.زن ۲۹ ساله‌ای که جهت وضع حمل رهسپار بیمارستان بود، پشت ترافیک کودک خود را به دنیا آورد.

 

به گزارش "فردا" به نقل از سایت روزنامه تلگراف (چاپ لندن)، در حالی که آسبورن ۲۹ ساله به همراه شوهر خود راهی بیمارستان بودند در ترافیک سنگینی گیر افتادند.

 

بنا به گفته آنها این مسیر معمولا بیش از ۵ دقیقه طول نمی‌کشید اما با طولانی شدن این روند، سالیوان – شوهر او - خودرو خود را در کنار خیابان پارک کرده و آسبورن کودک خود را در کنار خیابان بدنیا آورد.

 

تولد کودک در پشت ترافیک

 

از سوی دیگر مامورین مرکز کنترل ترافیک در ابتدا با دیدن توقف خودروی آنها در کنار خیابان متعجب شدند ولی بعد از آگاه شدن از قضیه، با دوربین‌های خود صحنه‌هایی از تولد کودک را به ثبت رساندند.

 

آسبورن و سالیوان با یکدیگر قرار گذاشته‌اند که در هجدهمین سالگرد تولد کودکشان این فیلم را به عنوان هدیه به او تقدیم کنند./عصرایران