فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تمدید نمایشگاه مکتب نگارگری تجویدی‌ها



 

 

تمدید نمایشگاه مکتب نگارگری تجویدی‌ها

 

زمان بازدید از نمایشگاه مروری بر چند دهه آثار نگارگری، تذهیب و مینیاتور تجویدی‌ها تا ۱۷ خرداد تمدید شد.


به نقل از روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری صبا وابسته به فرهنگستان هنر، این مؤسسه زمان بازدید از نمایشگاه خاندان و شاگردان تجویدی را تا ۱۷ خرداد تمدید کرد.



استقبال علاقمندان و ایجاد فرصت و امکانی به منظور مراجعه بازدیدکنندگانی که تاکنون نتوانسته‌اند از آثار شاخص و منحصربفردی از چند دهه نگارگری، مینیاتور و تذهیب مکتب احیاگر این هنرهای اصیل سنتی در دوران معاصر از نزدیک مشاهده کنند، موجب شده تا این مؤسسه چند روز دیگر این فرصت را در اختیار علاقمندان قرار دهد.



بسیاری از آثار عرضه شده در این نمایشگاه از موزه‌های ملی، هنرهای معاصر و مجموعه‌های شخصی انتخاب و جمع‌آوری شده است..../ خبرگزارى مهر

 

 

 


ویدیو مرتبط :
پایتخت نگارگری مکتب اول تبریز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال تمدید نمی‌شود/ اختتامیه 27مهر در تالار وحدت



 

 

 

 

همایش

 

 

عیسی زارع‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر، با تاکید بر اینکه امروز (شنبه 24 مهر) آخرین روز نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال است، گفت: زمان نمایشگاه تمدید نمی‌شود.

وی افزود: با این وجود بازدید از نمایشگاه تا ساعت 22 ادامه دارد.

از دو روز پیش زمان بازدید از نمایشگاه یک ساعت بیشتر شده است.

رئیس چهارمین نمایشگاه بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال درباره مراسم اختتامیه این نمایشگاه هم گفت: این مراسم روز 27 مهر در تالار وحدت برگزار می‌شود.

زارع‌پور به جزئیات این مراسم اشاره‌ای نکرد با این حال بر اساس اطلاع خبرنگار مهر 23 اثر در جشنواره رسانه‌های دیجیتال برگزیده شده‌اند که جوایز آنها در این مراسم به آنها اعطا می‌شود.

چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از 15 مهرماه و در مصلای امام خمینی (ره) تهران برپاست...../تحلیل:مهر