فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تلاش بی وقفه " امیر تتلو " برای مجاز شدن! +عکس



اخبار فرهنگی - تلاش بی وقفه " امیر تتلو " برای مجاز شدن! +عکس

بعد از خبر دستگیری " امیر تتلو " خواننده مشهور پاپ و انتشار توبه نامه وی ، تلاش های این خواننده برای اخذ مجوز و اجراهای مجاز در کشور شروع شده است.

بعد از خبر دستگیری " امیر تتلو " خواننده مشهور پاپ و انتشار توبه نامه وی ، تلاش های این خواننده برای اخذ مجوز و اجراهای مجاز در کشور شروع شده است. "امیر تتلو" با انتشار توبه نامه اش و اینک تغییرات آهسته و معنادار در ظاهر و تیپش قصد دارد نشان دهد که خواهان فعالیت در کشور است.

 

اخبار , اخبار فرهنگی , امیر تتلو

 

این خواننده مشهور که به استفاده از زیورآلات و همچنین نقوش رنگی روی بدنش مشهور است با انتشار تصویری در اینستاگرام خود نوشت :اى بابا خوب به ما گفتین این گوشواره موشواره ها زشته واسه مرد ما هم دیدیم راست میگین وا کردیم حالا ما هم داریم میگیم آرایش زشته حالا چه واسه زن و چه واسه مرد !!!! واقعا من دو ساعت صورتمو نمیشورم احساس چرب شدن دارم چه برسه 2 کیلو مواد آرایشى هم رو صورت باشه اصلا چه فازیه خودتونو رنگ میکنید مگه هالووینه ؟؟؟؟ تورو قرآن نکنید !!!

 

اخبار , اخبار فرهنگی , امیر تتلو

اخبار فرهنگی - نامه نیوز


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

امیر تتلو در حرم امام رضا(ع)+ عکس



اخبار فرهنگی و هنری - امیر تتلو در حرم امام رضا(ع) (+عکس)

امیر حسین مقصودلو معروف به تتلو هم زمان با میلاد امام رضا (ع) عازم مشهد مقدس شد و تصاویر این سفر را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد.

 امیر حسین مقصودلو معروف به تتلو هم زمان با میلاد امام رضا (ع) عازم مشهد مقدس شد و تصاویر این سفر را در صفحه فیس بوک خود منتشر کرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,امیر تتلو


تتلو در توضیح این تصاویر با بیان این نکته که برای اولین مشرف به حرم امام رضا (ع) می شود از اجرای برنامه زنده خود برای کودکان محک خبر داد.وی همچنین برای اجرای برنامه ای خود از نوازندگان و هنرمندان موسیقی دعوت به همکاری کرد.

اخبار فرهنگی و هنری - شفاف