فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تغییر در شبکه پخش سریال‌های نوروزی / «پادری» از کنداکتور حذف شد



اخبارفرهنگی و هنری,خبرهای فرهنگی و هنری,سریال

شبکه‌های مختلف سیما در نوروز 95 سریال‌های متفاوتی را روانه آنتن می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ سریال «پادری» به کارگردانی محمدحسین لطیفی که قرار بود از شبکه یک به روی آنتن رود از کنداکتور نوروزی برداشته شد و سریال‌ «بیمار استاندارد»‌ به کارگردانی سعید آقاخانی برای این شبکه انتخاب شد.

سریال «بیمار استاندارد» به تهیه کنندگی مسعود ردایی هر شب ساعت 20:45 از این شبکه تلویزیونی به روی آنتن می‌رود. این سریال با حضور بابک حمیدیان، جواد عزتی و ... ساخته شده است.
 
بنابراین گزارش، همچنین طبق تصمیم‌گیری جدید سریال «زعفرانی» در شبکه دو باقی می‌ماند و راس ساعت 21:15 پخش خواهد شد. این اثر ساخته حامد محمدی است و تیتراژ آن را مهران مدیری خوانده است.

با حذف سریال «پادری» مجموعه تلویزیونی «قرعه» ساخته بروز نیک‌نژاد به شبکه تلویزیونی سه رسید. این سریال در ایام نوروز هر شب ساعت 22:15 روانه آنتن می‌شود.

و در آخر  برنامه «خندوانه» که سری جدید آن قرار است از 25 اسفند به روی آنتن شبکه نسیم برود، با دکور جدید و حضور مهمانان بیشتر هر شب ساعت 23 پخش می‌شود.

 

اخبار فرهنگی و هنری - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
تغییر زمان پخش سریال شفادهنده

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سریال «الهام چرخنده» از جدول پخش شبکه سه حذف شد



اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال همه چیز آنجاست

 

علی‌رغم گنجاندن مجموعه تلویزیونی «پروانه» در جدول پخش شبکه سه و تصمیم بر پخش این سریال در دهه فجر، «پروانه» از جدول پخش حذف شد.

 شبکه سه سیما پیش از این اعلام کرده بود که قرار است مجموعه «پروانه» به مناسبت فرا رسیدن دهه فجر از شبکه سه سیما بازپخش شود.

بنا بر این گزارش، به دلیل طولانی شدن مجموعه «همه چیز آنجاست» و تغییر قسمت های آن از 45 به 60، شبکه سه سیما تصمیم گرفت با حذف پروانه، پخش این سریال را ادامه دهد.

مجموعه تلویزیونی «همه چیز آنجاست» به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی داوود هاشمی در حال حاضر از شبکه سه سیما در حال پخش است و در این مدت آسیب های اجتماعی متفاوتی را به تصویر کشیده است.

در این سریال امین زندگانی، محمد عمرانی، الهام حمیدی، حسین مهری، مهرانه مهین ترابی، سام درخشانی، آشا محرابی و ... ایفای نقش می کنند.
اخبار فرهنگی - فارس