فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تصمیمات جدید برای اکران «محمد رسول الله»



اخبار,اخبار فرهنگی,محمد رسول الله

اکران فیلم «محمد رسول الله (ص)» از چهارم شهریور ماه در 40 سینمای تهران و با سرگروهی سینماهای آزادی و ماندانا آغاز می‌شود.

غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره جلسه 26 مردادماه این شورا بیان کرد: در این جلسه مقرر شد به دلیل اهمیت و شرایط ویژه فیلم «محمد رسول‌الله(ص)» مجید مجیدی و فضایی که برای سینمای ایران به وجود آورده، این فیلم را در دو سرگروه سینمایی ماندانا و آزادی اکران کنیم.

وی افزود: براین اساس فیلم «محمد رسول الله (ص)» از چهارم شهریورماه همزمان با تهران در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود و طبق گفته محمدرضا صابری، مدیرعامل شرکت نورتابان شهرهایی که فاقد سالن سینما هستند، برای نمایش این فیلم تجهیز شده‌اند.

فرجی گفت: آخرین ساخته مجیدی در 40 سینمای شهر تهران اکران خواهد شد و همزمان در دیکر شهرهای کشور هم به نمایش درمی‌آید.

اخبار فرهنگی - تابناک


ویدیو مرتبط :
پشت صحنه اکران فیلم محمد رسول الله (ص)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اکران ویژه ی فیلم سینمایی "محمد رسول الله"



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم محمد رسول‌الله

علیرضا رضاداد: بعضی از میهمانان خارجی پژواک  فیلم «محمد رسول‌الله» را شنیده بودند و درخواست دیدن «محمد رسول‌الله» را داشتند که آقای مجیدی هم پذیرفتند.

دبیر سی و سومین جشنواره بین الملل فیلم فجر از نمایش فیلم «محمد رسول‌الله» به کارگردانی مجید مجیدی برای میهمانان بخش بین الملل جشنواره فجر خبر داد.
علیرضا رضاداد دبیر سی و سومین جشنواره بین الملل فیلم فجر در بخشی از نشست خبری بخش بین الملل جشنواره با اعلام این خبر اظهار داشت: با آقای مجید مجیدی مذاکره شده و قرار است فیلم «محمد رسول‌الله»  یک نوبت نمایش برای میهمانان خارجی داشته باشد.


وی یادآور شد: در هر صورت بعضی از میهمانان خارجی پژواک این فیلم را شنیده بودند و درخواست دیدن «محمد رسول‌الله» را داشتند که آقای مجیدی هم پذیرفتند.
دبیر جشنواره فیلم فجر همچنین در ادامه تاکید کرد: همچنین ۳۵ فیلم ایرانی در یکی از سالن های پردیس ملت برای مهمانان خارجی به نمایش درخواهد آمد.ما فیلم‌ها را با دقت بسیار بیشتری انتخاب کردیم و واقعا درصد زیادی از فیلم ها نیازی به ممیزی نداشتند.
اخبار فرهنگی و هنری - فارس