فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

(تصاویر) «پایتخت» فردا می‌آید



تهیه‌کننده سریال «پایتخت 4» اعلام کرد: تاکنون 12 قسمت کامل مونتاژ شده از «پایتخت» آماده شده است و گروه شبانه روز مشغول به کار هستند. 

او پیش‌بینی کرد، تصویربرداری سریال «پایتخت» تا پایان ماه مبارک رمضان در شمال کشور ادامه داشته باشد.
 
الهام غفوری در گفت‌وگو با ایسنا،‌ گفت: در روزهای اخیر هدایت هاشمی مقابل دوربین «پایتخت 4» رفت و اکنون هم همچنان بازی دارد. سریال «پایتخت 4» همزمان در حال صداگذاری‌، تدوین و موسیقی است. همچنین تیتراژ این مجموعه مراحل فنی‌اش را می‌گذراند.
 
وی ادامه داد: قصه «پایتخت 4» فردا شب - 28 خرداد ماه - در قسمت اول با انتخاب بازیگر نقش هما (ریما رامین فر) در شورای شهر آغاز می‌شود. فصل چهارم از «پایتخت» اتفاقات و قصه‌های متفاوت و ویژه‌ای دارد که امیدوارم سری جدید این مجموعه نیز همچون سری‌های قبل مورد اقبال تماشاگران تلویزیون قرار گیرد.
 
غفوری همچنین یادآور شد: قصه سریال «پایتخت 4» همچنان در حال نگارش است.
 
تهیه‌کننده سریال «پایتخت 4» در پایان اعلام کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان درگیر تصویربرداری هستیم و بر مبنای قصه احتمال دارد تغییر لوکیشن هم داشته باشیم و بازیگران دیگری نیز به کار اضافه شوند اما فعلا در همان شیرگاه مازندران مشغول به کار هستیم.

 

اخبار,اخبار فرهنگی , سریال پایتخت

 

اخبار,اخبار فرهنگی , سریال پایتخت

 

اخبار,اخبار فرهنگی , سریال پایتخت

 

اخبار,اخبار فرهنگی , سریال پایتخت

 

اخبار,اخبار فرهنگی , سریال پایتخت

 

اخبار,اخبار فرهنگی , سریال پایتخت

 

اخبار,اخبار فرهنگی , سریال پایتخت

 

اخبار,اخبار فرهنگی , سریال پایتخت

 

اخبار فرهنگی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
تصاویر انفجار امروز در پایتخت عربستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

"نقی" پایتخت، جدی می شود! + تصاویر



محسن تنابنده در همکاری با كیمیایی ها وارد عرصه جدیدی می شود.

بازی جدید محسن تابنده , تصاویر نقی
به گزارش سینما خبر محسن تنابنده یكی از نقش های اصلی فیلم تازه كیمیایی را بازی می كند.

تنابنده كه به تازگی سریال «پایتخت 2» را روی آنتن داشت به همراه پولاد كیمیایی در آخرین ساخته كارگردان «جرم» حضور خواهد یافت. كیمیایی كه سال گذشته هیچ كدام از پروژه هایش به سرانجام نرسید ، عزم خود را جزم كرده تا در سال 92 ، فیلمی را جلوی دوربین ببرد. 

بازی جدید محسن تابنده , تصاویر نقی
فیلمی كه ظاهرا نقش های اصلی اش را تنابنده و پولاد كیمیایی بازی خواهند كرد.هنوز نام فیلم تازه كیمیایی مشخص نشده است . تنابنده كه در سال های اخیر با بازی در سریال پایتخت به شهرت و محبوبیت رسیده ، بازیگری در سینما را با بازی در فیلم «دانه های ریز برف» آغاز كرد. این بازیگر تاكنون موفق به دریافت دو سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر شده است..... /  cinemakhabar.ir