فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

تاثیر بازی در یک سریال درباره کشف حجاب؟!: اقدام بازیگر "کلاه پهلوی" در انتشار تصاویر بی‌حجاب از خودش! + تصویر



اخبار فرهنگی - تاثیر بازی در یک سریال درباره کشف حجاب؟!: اقدام بازیگر "کلاه پهلوی" در انتشار تصاویر بی‌حجاب از خودش! + تصویر

این روزها تصاویر بدون حجاب از حنانه شهشهانی در فضای مجازی منتشر شده، در حالی که گفته می‌شود او اعلام کرده از ایران رفته است.

اخبار,اخبار فرهنگی ,حنانه شهشهانی

 

(توضیح: تصاویر متعددی از این بازیگردر اینترنت منتشر شده که غیر قابل انتشار هستند. )

 

این روزها تصاویر بدون حجاب از حنانه شهشهانی در فضای مجازی منتشر شده، در حالی که گفته می‌شود او اعلام کرده از ایران رفته است.

 

برخی رسانه‌های ایرانی، این اقدام بازیگر کلاه پهلوی، سریالی درباره ماجرای کشف حجاب را، نشانه میزان تاثیر این برنامه تلویزیونی بر مخاطبان‌اش دانسته‌اند!
اخبار فرهنگی - کافه سینما

 


ویدیو مرتبط :
IRANIAN NEWS کشف حجاب بازیگر سریال جنجالی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کشف حجاب بازیگر سریال کلاه پهلوی



اخباربازیگران,خبرهای هنرمندان,شهشهانی

سریال کشف حجاب بازیگران ایرانی به قسمت «حنانه شهشهانی» رسید

به گزارش برترین ها؛ سریال کشف حجاب بازیگران ایرانی به قسمت «حنانه شهشهانی» رسید، بازیگری که در مکتب استاد سمندریان پرورش پیدا کرده بود و در آثاری چون: «میم مثل مادر»، «کلاه پهلوی» و «ترانه مادری» به ایفای نقش پرداخته بود.

 پیش از این اخباری مبنی بر کشف حجاب این بازیگر به گوش می رسید که غالبا با تکذیب همراه شده بود، اما این بار انتشار عکس های نامتعارف در حساب کاربری این بازیگر نشان از این دارد که جایی برای تکذیب نمی ماند.