فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بهاره رهنما در پشت صحنه کنسرت خواننده محبوبش!+عکس



اخبار,اخبار فرهنگی و هنری,کنسرت روزبه نعمت الهی

اخبار فرهنگی و هنری - بهاره رهنما در پشت صحنه کنسرت خواننده محبوبش!+عکس

کنسرت تابستانی «روزبه نعمت الهی»، در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد و خواننده آلبوم «داروگ»، در این کنسرت قطعاتی از آلبوم‌های منتشر شده و تک آهنگ‌های محبوبش را به اجرا در آورد. نعمت الهی با هدف حمایت از صلح و حفاظت از محیط زیست، این کنسرت را با شعار «انسان و زمین را رعایت کنیم» برگزار کرد.

در حالی که در دقایق آغازین کنسرت، اکثراً قطعات جدید‌تر روزبه نعمت الهی به اجرا در آمده بود، در میانه این اجرا نوبت به قطعهٔ مشهور و پرطرفدار «ایران» رسید. نعمت الهی پیش از آغاز قطعه «ایران»، با معرفی «بهاره رهنما»، این قطعه را به وی تقدیم کرد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی و هنری,کنسرت روزبه نعمت الهی

 

اخبار,اخبار فرهنگی و هنری,کنسرت روزبه نعمت الهی

 

اخبار فرهنگی و هنری - جام جم


ویدیو مرتبط :
عکس های جدید عروسی بهاره رهنما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهاره رهنما كنار خواننده معروف در فرودگاه + عکس



با محمد رضا هدایتی عزیز ،دوست و همكار قدیمی و إنسان بسیار نازنین ، فرودگاه زاهدان ، ایشون خودشون زابلی هستند ، و من به نظرم مردم سیستان و بلوچستان جزو نجیب ترین و مهربونتوین ایرانیان هستند، این روزها در فیلم ارش معیریان هم با اقای هدایتی عزیز هم بازی هستیم و از حضورش لذت می برم.

اخبار فرهنگی,اخبار هنرمندان,بهاره رهنما

 

اخبار فرهنگی - سینماخبر