فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بریجیت باردو: هیچ کس حق ندارد نقش ...



 

 

تصویر یک رمان نویس بر روی جلد هفته نامه تایم قرار گرفت

 

بریجیت باردو: هیچ کس حق ندارد نقش مرا بازی کند.

 

اظهارات باردو در پاسخ به گزارش هایی مبنی بر این که «کایلی نییومن» کارگردان آمریکایی قرار بوده است فیلمیدرباره زندگی بریجیت باردو بسازد و تصمیم داشته همسرش "جی می کینگ" را برای بازی در نقش باردو انتخاب کند.

«بریجیت باردو» بازیگر معروف فرانسوی رسما اعلام کرد که به هیچ سینما گر هالیوودی اجازه نمی دهد فیلمی درباره زندگی او بسازد، چون به اعتقاد او هیچ بازیگری نمی تواند شخصیت او را بازی کند.

به نقل ازخبرگزاری فرانسه – باردو ۷۶ ساله که در دهه های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰ مطرح ترین بازیگر زن سینمای فرانسه بود و در فیلم «و خدا زن را آفرید» نقش آفرینی کرد و در دهه ۱۹۷۰ از بازیگری استعفا داد و در زمینه حمایت از حقوق حیوانات به فعالیت پرداخت، در یک گفتگوی رادیویی گفت: "هیچ بازیگری نیست که بتواند در نقش من بازی کند. شخصیت آنها مختص خود شان است و شخصیت من هم مختص خودم. هر کس که بخواهد فیلمی درباره من بسازد باید به من اطلاع بدهد و در مورد انتخاب بازیگر نقش من با خودم مشورت کند."

اظهارات باردو در پاسخ به گزارش هایی مبنی بر این که «کایلی نییومن» کارگردان آمریکایی قرار بوده است فیلمی درباره زندگی بریجیت باردو بسازد و تصمیم داشته همسرش "جی می کینگ" را برای بازی در نقش باردو انتخاب کند.

خبرگزارى ایلنا (www.ilna.ir)


ویدیو مرتبط :
مدل مو به سبك بریجیت باردوت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خانه 5.1 میلیون پوندی «بریجیت باردو» +عکس


بریجیت باردو، هنرپیشه، خواننده و مدل فرانسوی، با همسرش گانتر ساکس در این خانه زندگی می کرد. آنها پس از 3 سال زندگی مشترک از هم جدا شدند و حالا این آپارتمان سبک هنر نوین باردو به قیمت 5.1 میلیون پوند (6.1 میلیون یورو) در بازار به فروش گذاشته شده است.

 
 
 
 
صبح بخیر: بریجیت باردو، هنرپیشه، خواننده و مدل فرانسوی، با همسرش گانتر ساکس در این خانه زندگی می کرد. آنها پس از 3 سال زندگی مشترک از هم جدا شدند و حالا این آپارتمان سبک هنر نوین باردو به قیمت 5.1 میلیون پوند (6.1 میلیون یورو) در بازار به فروش گذاشته شده است.

تعجبی ندارد که هنرپیشه ای مانند باردو و همسر سابقش چنین خانه ای را انتخاب کرده اند، این خانه مظهر ثروت و دارایی است.

به گزارش صبح بخیر به نقل از دیلی میل؛ این ملک که توسط LuxuryEstate.com به فروش گذاشته شده است، در سال 1902 ساخته شد و در منطقه شانزده پاریس واقع شده است.



این ملک 3 اتاق خواب (سوئیت) دارد و کل خانه از سنگ مرمر می درخشد.

بریجیت، ستاره فیلم And God Created Woman در سال 1966 با گانتر ساکس، میلیونر آلمانی، ازدواج کرد.

داستان خواستگاری او از بریجیت مشهور است. او با هلیکوپتر صدها گل رز روی خانه ویلایی بریجیت در سنت تروپز ریخت و در دریا شیرجه زد و تا ساحل شنا کرد.

البته بعد از سه سال در سال 1969 آنها از هم جدا شدند.

در سال 1986 او بنیاد حمایت از حیوانات را تأسیس کرد و گیاهخوار شد و با مزایده گذاشتن جواهرات و وسایل دیگر خود، 3 میلیون فرانک برای این بنیاد جمع آوری کرد. بریجیت حالا یک فعال قدرتمند حقوق حیوانات است و در این حوزه فعالیت های زیادی انجام داده است.