فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

برای سلامتی این بازیگر پیشکسوت دعا کنید



صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون

این بازیگر زن امروز صبح در بیمارستان بستری شد.

صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون به دلیل مشکلات جسمی در بیمارستان بستری شد.این بازیگر زن با بیان اینکه امروز صبح به دلیل درد در ناحیه کلیه و مثانه به بیمارستان رفته و در آنجا بستری شده است گفت: فعلا تحت مراقبتهای پزشکی هستم تا ببینیم چه می شود.

صدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون

وی ادامه داد: پزشکان نارسایی مثانه و کلیه را عامل احتمالی درد دانسته اند و حالا باید آزمایشاتی انجام دهم و سونوگرافی روی بدنم انجام شود تا عامل اصلی درد مشخص شود.

کیانفر با بیان اینکه ممکن است تحت پیوند کلیه قرار گیرد افزود: نظر پزشکان بر این است که کلیه هایم مشکل آنچنانی ندارد ولی برای قطعی شدن قضیه باید کمی صبر کرد.

صدیقه کیانفر که سابقه ایفای نقش در آثاری سینمایی همچون "خاک و آتش"، "جوانی" و "انتهای قدرت" را در کارنامه دارد و در سریالهایی نظیر "خوب بد زشت" و "ما فرشته نیستیم" ایفای نقش کرده از عموم هموطنان خواست که برای سلامتی اش دعا کنند.
اخبارفرهنگی - میزان آنلاین /سیمرغ


ویدیو مرتبط :
بازیگر پیشکسوت در آخرین سکانس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

برای سلامتی هر چه زودتر بازیگر خوب کشورمان دعا کنید



کوروش تهامی,اخبار,اخبار فرهنگی

کوروش تهامی : برام دعا کنین که زودتر خوب شم و بتونم در کنار همکارای عزیزم در نمایش پرواز ایکار در خدمتتون باشم.

کوروش تهامی با انتشار تصویری از خود در اینستاگرام خبر داد که اوضاع جسمانی خوبی ندارد.
تهامی در گفت و گویی در این باره گفت: «متاسفانه گرفتار این بیماری ویروسی شدم و به شدت نگران اجرای نمایش «پرواز ایکار» هستم که فعلاً با تمهید آقای محمد حاتمی کارگردان آن، گروه وظیفه سختی در نبود من دارند.


به خاطر ناراحتی ریه که دارم پزشکان استراحت مطلق داده‌اند، ولی شکر خدا حالم نسبت به روزهای اول بهتر شده است. فکر می‌کنم فشار کاری باعث شد بیماری‌ام تشدید شود». او در شرح این تصویر نوشته است: «سلام دوستان مهربانم. یه اتفاقی برای من افتاده که باید زودتر از اینا براتون میگفتم، اما برای این تاخیر دلیل دارم.

 

کوروش تهامی,اخبار,اخبار فرهنگی

 

متاسفانه چند روزیست که در گیر یکی از این ویروسهای عجیب شدم.ویروسی که خیلی هم سر سازگاری نداره و باعث تبهای شدید میشه و ریه ها هم بد جوری درگیرش میشن.این گرفتاری باعث بستری شدن من در بیمارستان شده و به همین خاطر من فعلا نتونستم با شروع نمایش پرواز ایکار همراه با گروهم باشم...


دلیل تاخیری هم که در گفتن این قضیه پیش اومد حال بسیار بد من بود که البته هنوز هم تعریفی نداره. پزشک معالجم داره تمام تلاشش رو میکنه که حال من برای روی صحنه اومدن مساعد بشه و خودم هم  با کمک همسر مهربانم که شبانه روز در بیمارستان همراهم هست داریم تلاش میکنیم مداوا خیلی دقیق و درست با کمک نرسها و عوامل پزشکی اجرا بشه.


برام دعا کنین که زودتر خوب شم و بتونم در کنار همکارای عزیزم در نمایش پرواز ایکار در خدمتتون باشم.فقط خواهش میکنم نمایش رو رها نکنین و همراهش باشین.ممنون از درک والا تون عزیزان».
تهامی فیلم‌های «گام‌های شیدایی» و «تنها در چند دقیقه سکوت» را در نوبت اکران دارد.
اخبار فرهنگی و هنری - بانی فیلم