فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بازی های جام جهانی از هشت تیرماه



 

 

 

بازی های جام جهانی از هشت تیرماه در پردیس های سینمایی پخش می شود .بازی های فوتبال در پردیس سینمایی ملت، تماشا و آزادی پخش می شود/ در بین دو نیمه فوتبال و در زمان ارائه تحلیل های ورزشی فیلم های كوتاه داستانی پخش می شود.




به دنبال انكه علیرضا سجادپور مدیر كل اداره نظارت و ارزشیابی پخش بازیهای فوتبال در سینماها را بلامانع اعلام كرد پخش این بازیها از فردا در پردیسهای سینمایی آغاز می شود.



سید هادی منبتی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اعلام آغاز پخش بازیهای جام جهانی از روز سه شنبه ۸تیرماه افزود : پردیس سینمایی ملت و پردیس سینمایی آزادی بازیهای جام جهانی در دو سانس ۱۸:۳۰و ۲۳ شب به صورت مستقیم پخش می كنند



وی ادامه داد : سالن یك پردیس سینمایی ملت كه ۳۰۰ نفر ظرفیت دارد و سالن شماره یك پردیس سینمایی تما شا بازیهای جام جهانی را پخش می كنند.



وی درباره قیمت بلیط این بازیها گفت :با توجه به اینكه زمان بازی فوتبال بیش از زمان یك فیلم سینمایی است قیمت بلیط آن در سینمای پردیس ملت ۵هزار تومان است اما در پردیس سینمایی تماشا به قیمت یك سانس فیلم است .


منبتی درباره برنامه های كه برای پخش در بین دونیمه فوتبال در نظر گرفته شده است گفت : قصد داریم تا در صورت امكان و استقبال تماشاگران در بین دو نیمه ودر زمان ارائه تحلیل های ورزشی فیلمهای كوتاه داستانی پخش كنیم.



ممنبتی از تلاشها و پیگریهای رسانهاز این طرح تشكر كرد.

پیش از این پخش این بازیها در پردیس سینمایی آزادی آغاز شده بود.... /خبرگزارى ایلنا

 

 

 

 


ویدیو مرتبط :
گلچینی از گل ها وبیاد ماندنی ترین لحظات جام جهانی 98فرانسه ,با اهنگ رسمی جام جهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دژاگه بین 16 بازی‌ساز در جام جهانی


هافبک تیم ملی فوتبال ایران در بین ۱۶ بازی‌ساز جام جهانی برزیل قرار گرفته است.