فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

بازگشت بازیگر ممنوع‌ الفعالیت پس از هشت‌سال +عکس



اخبار,اخبار فرهنگی ,محمود بصیری

 

اخبار فرهنگی - بازگشت بازیگر ممنوع‌ الفعالیت پس از هشت‌سال

در این سریال نقش نگهبان یک استودیو خوانندگی را بر عهده دارم که جوانان زیادی برای تست خوانندگی به آنجا مراجعه می‌کنند و با وجودی که در این مجموعه ی طنز، رُل کوتاهی دارم اما نقشم را خیلی دوست دارم.

 محمود بصیری که مدت هشت سال به دلیل شباهت با محمود احمدی‌نژاد از بازی در سینما و تلویزیون ممنوع شده بود، با بازی در سریال طنز «سیگنال موجود است» به عرصه بازیگری بازگشت.

این بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفت‌وگوی خود با ایسنا، اعلام کرد: از یک سال و نیم پیش از ممنوع‌الکاری در تلویزیون و سینما درآمده بودم ولی خودم پیشنهادها را قبول نمی‌کردم حتی یک سکانس خیلی کوتاه در سریال «آب پریا»ی مرضیه برومند بازی کردم اما جدی وارد کار نشده بودم تا اینکه پس از مدت‌ها در سریال طنز «سیگنال موجود نیست» کنار بازیگران طنزی چون مهران غفوریان و علی صادقی ایفای نقش کردم.
 
بصیری «نگهبان امجد» تلویزیون می شود
بصیری که قرار است در سریال «سیگنال موجود نیست» شبکه سه نقش یک نگهبان را ایفا کند، درباره تفاوت نقش خود در این مجموعه توضیح داد: «نگهبان امجد» نقش من در سریال «سیگنال موجود نیست»، است. نقشم در این کار جدید شبیه سایر نقش‌هایم نیست و با نگهبان هتل کاملا تفاوت دارد. در این سریال نقش نگهبان یک استودیو خوانندگی را بر عهده دارم که جوانان زیادی برای تست خوانندگی به آنجا مراجعه می‌کنند و با وجودی که در این مجموعه ی طنز، رُل کوتاهی دارم اما نقشم را خیلی دوست دارم.
 
این بازیگر همچنین با اشاره به همکاری‌اش در پروژه «سیگنال موجود نیست» با مهدی مظلومی یادآور شد: در سریال «بدون شرح» سال‌ها پیش با آقای مظلومی همکاری داشتم و این دومین همکاری‌ام با این کارگردان است و باید بگویم از همکاری با ایشان راضی هستم.
 
می خواهم مردم را با آمدنم خوشحال کنم
بصیری در پایان در پیامی خطاب به بینندگان تلویزیون که قرار است پس از مدت‌ها وی را در قاب تلویزیون ببینند، گفت: اصولا وقتی وارد جایی می‌شوم دلم می‌خواهد با رفتنم افراد آنجا را خوشحال کنم؛ بنابراین امیدوارم پس از سال‌ها دوری از تلوزیون با آمدنم به تلویزیون و ایفای نقشم در سریال «سیگنال موجود نیست» مردم را خوشحال کنم. 

اخبار فرهنگی - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :


خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازگشت گربه پس از 16 سال به خانه +عکس



بازگشت گربه پس از 16 سال به خانه +عکس

در شهر مونیخ در کشور آلمان یک گربه پس از 16 سال مفقودی دوباره پیدا شده است . این گربه پس از 16 سال در جنگلی در 40 کیلومتری محل زندگی صاحب خود دوباره پیدا شده است.

به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، داشتن حیوانات خانگی در کشورهای اروپایی و آمریکای شمالی امری بسیار عادی است و صاحبان این حیوانات به دلایل مختلفی به این حیوانات وابسته می شوند.

 

در این میان تعدادی از این حیوانات در طول سال گم شده و دیگر هرگز پیدا نمی شوند. در شهر مونیخ در کشور آلمان یک گربه پس از 16 سال مفقودی دوباره پیدا شده است . این گربه در سال 1996 میلادی از خانه صاحب خود خارج شده و پس از آن هرگز دوباره مراجعه نکرد. نهایتا در روزهای اخیر این گربه در جنگلی در فاصله 40 کیلومتری خانه صاحب خود توسط تعدادی گردشگر پیدا شده و به دلیل نداشتن شرایط جسمی مناسب به یک مرکز درمانی مخصوص حیوانات منتقل می شود.

 

نهایتا از طریق خالکوبی پشت یکی از گوشهای این گربه صاحب آن مشخص شده و گربه به آنها تحویل می شود. صاحب این گربه می گوید: در ابتدا این گربه از وضعیت مناسب جسمانی برخوردار نبود اما کم کم در حال بهبود بوده و از این که دوباره به خانه خود بازگشته خوشحال است./باشگاه خبرنگاران


بازگشت گربه,خواندنی ها,اخبار خواندینی,شهر مونیخ ,اخبار جالب ,