فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

ایفای نقش کیمیایی در فیلم خودش؟!+عکس




اخبار فرهنگی - ایفای نقش کیمیایی در فیلم خودش؟!+عکس

«سفر سنگ» از جمله فیلمهای تولید شده در بحبوحه انقلاب است. فیلمی که به دلیل مضمونی که در مبارزه با زورگویی کدخدای یک روستا نشان می دهد کاملا در جهت تثبیت ارزشهای انقلابی پیش می رود و به لطف بازیهای سعید راد، حسین گیل، گیتی پاشایی و فرزانه تاییدی فروش خوبی هم دارد.

اخبار,اخبار فرهنگی,نقش کیمیایی در فیلم سفر سنگ

 

نکته جالب درباره این فیلم یکی از نماهای آن است که در آن بازیگری به شدت شبیه به مسعود کیمیایی کارگردان کار جلوی دوربین حضور دارد؛ هرچند شنیده شده خود مسعود کیمیایی درباره این حضور مورد سوال قرار گرفته و تکذیب کرده ولی هستند یکی دو نفر از تیم تولید که با اطمینان می گویند این خود مسعود کیمیایی است که در «سفر سنگ» بازی کرده است.

اخبار فرهنگی - شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
دعوت به نماز با ایفای نقش به طرف مقابل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایفای نقش بهنوش بختیاری در فیلم همسرش+عکس



«زندگی در شهر بزرگ» یکی از تازه ترین محصولات شبکه نمایش خانگی است. فیلمی که رضا عطاران و بهنوش بختیاری بازیگران اصلی آن هستند و در این میان علی صادقی هم به عنوان نریتور یا راوی داستان حضور دارد. کارگردانی «زندگی در شهر بزرگ» برعهده محمدرضا آرین بوده یعنی همسر بهنوش بختیاری!

  بهنوش بختیاری در فیلم همسرش+

 به گزارش شبکه ایران «زندگی در شهر بزرگ» یکی از تازه ترین محصولات شبکه نمایش خانگی است. فیلمی که رضا عطاران و بهنوش بختیاری بازیگران اصلی آن هستند و در این میان علی صادقی هم به عنوان نریتور یا راوی داستان حضور دارد.

   بهنوش بختیاری در فیلم همسرش+

 کارگردانی «زندگی در شهر بزرگ» برعهده محمدرضا آرین بوده یعنی همسر بهنوش بختیاری که خود فیملنامه کار را هم نوشته است. آرین خود در فیلم هم نقشی ایفا کرده است.

   بهنوش بختیاری در فیلم همسرش+

 «زندگی به روایت علی صادقی» اصلی ترین توصیفی است که از داستان «زندگی در شهر بزرگ» ارائه شده است.

   بهنوش بختیاری در فیلم همسرش+

در این فیلم رضا عطاران در نقش کاراکتری با نام «ابی» ایفای نقش کرده و جالب اینکه در بخشی از فیلم هم این نام عاملی می شود برای شوخی با ابراهیم حامدی خواننده لوس آنجلسی!

منبع:inn.ir