فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اکبر عبدی برای مسابقات کشتی راهی استانبول می‌شود!



اخبار ,اخبار فرهنگی ,اکبر عبدی

اخبار فرهنگی - اکبر عبدی برای مسابقات کشتی راهی استانبول می‌شود!

اکبر عبدی با بازی در سری جدید سریال نوروزی «پایتخت» همراه با خانواده نقی برای مسابقات کشتی راهی استانبول می‌شود.

اکبر عبدی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درباره حضور خود در سریال «پایتخت 3» به سوره سینما گفت: بعد از این فیلم کار من در سریال «پایتخت 3» آغاز می‌شود.

 

در آنجا قرار است نقش یک اوستای بنا را بازی کنم که با خانواده نقی برای مسابقات کشتی راهی استانبول می‌شوند. هنوز تست گریم انجام نشده، همیشه با توجه به گریم و لباس شخصیت را پیدا و اجرا می‌کنم، در حال حاضر طراحی خاصی در ذهنم برای آن نقش ندارم.

 

 بازیگر سه‌گانه «اخراجی‌ها» همچنین فیلم سینمایی «معراجی‌ها» را تجربه ای رو به جلو برای مسعود ده‌نمکی دانست و افزود: به تازگی بازی‌ام در «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی آغاز شده و حدود 8 روز آینده در شهرک دفاع مقدس مشغول به کار خواهیم بود.

 

وی ادامه داد: در این فیلم کاراکتری به نام عیسی را بازی می‌کنم که رزمنده است و از طب گیاهی سر در می‌آورد. به لحاظ اجرایی و طراحی بازی می‌توان گفت این شخصیت برادر بزرگ بایرام «اخراجی‌ها» است. این فیلم فضایی سنگین‌تر از کارهای قبلی آقای ده‌نمکی دارد و موقعیت‌های کمیک در آن کمتر است. به لحاظ تاثیر در درام و اندازه نقش من مانند «رسوایی» و «اخراجی‌ها» جای کار ندارد اما تلاش می‌کنم جذابیت‌های لازم را داشته باشد.

 

عبدی درباره استقبال مخاطبان از فیلم جدید ده‌نمکی گفت: نمی‌توان پیش‌بینی کرد اما فکر می‌کنم تجربه رو به جلویی برای این کارگردان محسوب شود. امیدوارم که فیلم مورد قبول مخاطبان واقع شود.

 

 اکبر عبدی بازی در فیلم‌های سینمایی «هنرپیشه»، «روز فرشته»، «مادر»، «اجاره نشین‌ها»، «مدرسه پیرمردها»، «ای ایران» و … را در کارنامه دارد.

اخبار فرهنگی -  شبکه ایران

 


ویدیو مرتبط :
اکبر عبدی در خانه کشتی خلیل شهر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اکبر عبدی مربی کشتی محسن تنابنده شد!


عبدی درباره بازی در سریال «پایتخت 3» و دلیل حضور در این پروژه گفت: من برخی از قسمت‌های دو سری‌ قبلی این سریال را دیدم و به نظرم مخاطب با مجموعه، قصه و شخصیت‌ها ارتباط برقرار می‌کند. در این سریال قرار است نقش یک بنا را بازی کنم که مربی کشتی شخصیت نقی است.

شبکه ایران: اکبر عبدی بازیگر باسابقه سینما، تئاتر و تلویزیون درباره فعالیت خود به سوره سینما گفت: مشغول بازی در فیلم سینمایی «سال‌های کودکی ما» به کارگردانی سمیه زارعی هستم. همچنین برای حضور در فیلم سینمایی «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی به توافق رسیده‌ایم که قرار است نقش یک رزمنده را بازی کنم، حدود 8 جلسه در این فیلم کار خواهم داشت.

عبدی درباره بازی در سریال «پایتخت 3» و دلیل حضور در این پروژه گفت: من برخی از قسمت‌های دو سری‌ قبلی این سریال را دیدم و به نظرم مخاطب با مجموعه، قصه و شخصیت‌ها ارتباط برقرار می‌کند. در این سریال قرار است نقش یک بنا را بازی کنم که مربی کشتی شخصیت نقی است.

وی ادامه داد: این سومین همکاری من با سیروس مقدم بعد از سریال‌های «به سوی افتخار» و «بچه‌های نسبتا بد» است. در فیلم‌ سینمایی «ای ایران» ساخته آقای تقوایی هم با آقای مقدم همکاری داشتیم. امیدوارم این سریال بتواند مانند دو سری قبلی نظر مخاطبان را به خود جلب کند.

اکبر عبدی برای بازی در فیلم سینمایی «خوابم می‌یاد» سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل را به دست آورد. وی بازی در فیلم‌های سینمایی «مادر»، «دلشدگان»، «اجاره نشین‌ها»، «هنرپیشه»، «روز فرشته» و … را در کارنامه دارد. مجموعه «پایتخت» که نوروز 90 و 92 از شبکه یک پخش شد، یکی از پربیننده‌ترین مجموعه‌های نوروزی بوده، محسن تنابنده، احمد مهرانفر، ریما رامین‌فر، علیرضا خمسه و … در این مجموعه بازی کردند و این بار اکبر عبدی به گروه بازیگران سری سوم این مجموعه نوروزی اضافه شده است.