فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اکبر عبدی باز هم روحانی می شود



اخبار,اخبار فرهنگی ,اکبر عبدی

 

اخبار فرهنگی - اکبر عبدی باز هم روحانی می شود

اکبر عبدی در «رسوایی 2» باز هم جلوی دوربین مسعود ده نمکی می رود و او این‌بار با خروج از محل سکونت خود به شهری فرضی می‌رود و تجربیات عرفانی را پشت سر می‌گذارد.

به گزارش مهر مسعود ده نمکی کارگردان و تهیه‌کننده سینما که این روزها فیلم سینمایی «معراجی ها» را در سینماهای کشور روی پرده دارد در حال نگارش فیلمنامه جدیدی است که می‌توان آن را ادامه فیلم سینمایی «رسوایی» دانست؛ مساله‌ای که خودش هم در یک برنامه تلویزیونی بدان اشاره کرد.

طرح اولیه این فیلمنامه با نام «رسوایی 2» به اتمام رسیده و آن چه که مشخص است نگارش فیلمنامه تا تابستان امسال به پایان می‌رسد و سپس ده‌نمکی برای دریافت پروانه ساخت آن اقدام می کند.

قصه «رسوایی 2» در یک شهر فرضی اتفاق می افتد و نقدی به جامعه شهری، تمدن جدید و آسیب های اجتماعی دارد. شخصیت اصلی داستان در «رسوایی» که نقش آن را اکبر عبدی بازی می کرد، در این فیلم سینمایی نیز حضور دارد اما اینکه باز هم در لباس روحانیت حاضر شود یا خیر، هنوز مشخص نیست.

داستان «رسوایی 2» مضمونی عرفانی و اخلاقی دارد و از زمانی آغاز می شود که روحانی داستان «رسوایی 1» از شهر خود خارج شده و به یک شهر فرضی سفر می کند.

در فیلم سینمایی «رسوایی» بازیگرانی چون اکبر عبدی، الناز شاکردوست، محمدرضا شریفی نیا، کامران تفتی، مریم کاویانی و ... حضور دارند. اکبر عبدی در این فیلم نقش یک روحانی را بازی می کند. 

اخبار فرهنگی - مهر

 


ویدیو مرتبط :
اکبر عبدی کنایه به روحانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اکبر عبدی در قامت یک روحانی زاهد در کنار شریفی نیا+عکس



اکبر عبدی در قامت یک روحانی زاهد در کنار شریفی نیا+عکس
تازه ترین فیلم سینمایی مسعود ده نمکی با عنوان «رسوایی» به دفتر جشنواره فیلم فجر ارائه شد. بنابه اطلاعات ارائه شده در «بانی فیلم» هنوز برای این فیلم موسیقی ساخته نشده است و نسخه بدون موسیقی به هیات انتخاب جشنواره ارائه شده است. «رسوایی» داستان زندگی دختر شروری است که به دلیل بدهی‌های پدرش و دزدیدن سفته‌های او از یکی از طلبکاران دچار مشکلات عدیده‌ای می‌شود. تا اینکه آشنایی‌اش با روحانی زاهدی مسیر زندگی‌اش را عوض می‌کند.

اکبر عبدیی
اکبر عبدی نقش روحانی زاهد «رسوایی» را ایفا می کند/عکس:بانی فیلم
این چهارمین فیلم بلند مسعود ده نمکی است که خود تهیه‌کنندگی آن را برعهده دارد. اکبرعبدی، الناز شاکردوست، محمدرضا شریفی نیا، کامران تفتی، اسماعیل خلج، امیر نوری، امیردژاکام، محبوبه بیات، مریم کاویانی، تینا آخوند تبار، مهسا کامیابی، آرزو افشار، ارسلان قاسمی، مجید مشیری، عباس محبوب، مختار سائقی و مجید شهریاری بازیگران این فیلم هستند...../inn.ir