فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

انتشار اولین عکس ها از دومین فرزند پیکه و شکیرا + تصاویر



اخبار,اخبار فرهنگی,فرزند دوم شکیرا

"میلان"، اولین فرزند "پیکه" و "شکیرا" در روز 22 ژانویه سال 2013 به دنیا آمده بود و حالا این خواننده 38 ساله و فوتبالیست 28 ساله تولد دومین فرزندشان را جشن گرفته اند.

"شکیرا"(Shakira) خواننده سرشناس کلمبیایی و همسر "جرارد پیکه"(Gerard Piqué) که در روز 29 ژانویه دومین فرزندشان را به دنیا آورد، اولین تصویر از "ساشا"(Sasha)، پسر کوچکش را بازتاب داد.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,فرزند دوم شکیرا

اخبار,اخبار فرهنگی,فرزند دوم شکیرا

 

اسم "ساشا" ریشه یونانی- روسی به معنی حفاظت کننده از بشریت است و به یک جنگجو اطلاق می‌شود.
در این تصویر، پای "ساشا" را می بینیم که در کنار آن نوشته شده:« پاهایم مثل پدرم است؛ انگار یک عمر فوتبال بازی کرده ام.» او این پیغام را از زبان "ساشا"، برادر کوچولوی "میلان پیکه" نوشته است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,فرزند دوم شکیرا

 

"میلان"(Milan)، اولین فرزند "پیکه" و "شکیرا" در روز 22 ژانویه سال 2013 به دنیا آمده بود و حالا این خواننده 38 ساله و فوتبالیست 28 ساله تولد دومین فرزندشان را جشن گرفته اند.
اخبار فرهنگی و هنری - سیمرغ


ویدیو مرتبط :
فرزند دوم شکیرا و پیکه به دنیا اومد! تولدت مبارک ساشا!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شکیرا و پیکه صاحب دومین فرزند شدند! +عکس



اخبار فرهنگی - شکیرا و پیکه صاحب دومین فرزند شدند! +عکس

خبر پدر شدن مجدد جرارد پیکه آنچنان برای رسانه های اسپانیایی مهم است که به اندازه خبر انتقال یک بازیکن به تیمی دیگر مورد توجه قرار گرفته است.

اخبار ,اخبار فرهنگی ,شکیرا


 جرارد پیکه مدافع تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا که چند سالی است با شکیرا خواننده سرشناس ازدواج کرده هم اکنون یک پسر 18 ماهه به نام میلان دارد. این مدافع 27 ساله اما در سال جاری میلادی دوباره پدر خواهد شد.

 

بر اساس گزارش رسانه های اسپانیایی هر چند پیکه و شکیرا خبر پدر شدن خود را به هیچ رسانه ای نگفته اند اما یکی از دوستان بسیار صمیمی آنها این خبر را تایید کرده و اظهار داشته این زوج بابت تولد دومین فرزند خود بسیار خوشحال هستند.

اخبار فرهنگی - پرداد