فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اعلام زمان خاکسپاری بازیگر جوان



اخبار,اخبارفرهنگی, زمان خاکسپاری بازیگر جوان

پیکر زنده‌یاد علی طباطبایی بازیگر جوان تلویزیون و سینما که شامگاه 8 شهریور ماه درگذشت، فردا سه‌شنبه 10 شهریورماه به خاک سپرده می‌شود.

رضا نوروزی یکی از دوستان خانواده طباطبایی درباره خاکسپاری این بازیگر جوان به خبرنگار ایسنا گفت: مراسم خاکسپاری از مقابل منزل وی برگزار می‌شود و دوستان و اقوام از ساعت 8 صبح در منزل شخصی ایشان گردهم می‌آیند و پیکر او را مستقیما به بهشت زهرا (س) می‌برند.

به گفته او، این بازیگر در قطعه هنرمندان دفن نمی شود و در یکی دیگر از قطعات بهشت زهرا (س) به خاک سپرده خواهد شد.

به گزارش ایسنا، سید علی طباطبایی فرزند سید کمال طباطبایی تهیه کننده سینما و تلویزیون متولد 1362 در تهران بود که با فیلم «سالاد فصل» فریدون جیرانی وارد سینما شد و طی بیش از 10 سال فعالیتش در این عرصه در فیلم‌ها و سریال‌هایی چون «ساعت ۲۵»، «آماده باش»، «اسب سفید پادشاه»، «باجناق‌ها»، «آشپز باشی»، «ترانه مادری»، «قلب یخی» و «بچه‌های نسبتا بد» به ایفای نقش پرداخت.

این بازیگر 32 ساله طبق اعلام پدرش بر اثر ناراحتی قلبی در منزل از دنیا رفته است.


  اخبارفرهنگی - ایسنا 


ویدیو مرتبط :
اعلام مراسم خاکسپاری مرتضی پاشایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زمان وداع با بازیگر جوان تئاتر و سینما


مراسم تشییع پیکر مجید بهرامی بازیگر فقید تئاتر دوشنبه ۲۶ آبان ماه از تئاترشهر به سمت تالار وحدت انجام می‌شود.

خبرآنلاین: مراسم تشییع پیکر مجید بهرامی بازیگر فقید تئاتر دوشنبه ۲۶ آبان ماه از تئاترشهر به سمت تالار وحدت انجام می‌شود.

فردا ۹ صبح هنرمندان پیکر مجید بهرامی بازیگر را از مقابل تئاتر شهر به سمت تالار وحدت تشییع می‌کنند.

پیکر او بعد از این مراسم در قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) آرام خواهد گرفت. مراسم ختم او نیز روز چهارشنبه ۲۸ آبان ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ در مسجد حجت‌بن‌الحسن سهروردی برگزار می‌شود.

بهرامی، بازیگر جوان تئاتر و سینما بود که بعد از مدت‌ها دست و پنجه نرم کردن با بیماری سرطان شنبه ۲۴ آبان ماه چشم از جهان فروبست.

بازی در نمایش‌هایی چون «سیاها»، «خانه در گذشته ماست»، «عجایب المخلوقات» و فیلم‌هایی چون «بدرود بغداد» و «گیلانه» از جمله فعالیت‌های این بازیگر فقید سینما و تئاتر است.