فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اسلحه جواهر نشان کیم کارداشیان سوژه داغ رسانه ها شد +عکس



"کیم کارداشیان" اخیرا هواداران خود را در توئیتر تشویق به امضای تعهد نامه ای برای مبارزه با خشونتهای سلاحهای گرم کرده بود. این اتفاق درست بعد از جنایت تیر اندازی درمدرسه " سندی هوک" اتفاق افتاد. اما چند روز بعد از این حرکت انسان دوستانه ، او تصویری از اسلحه شخصی جواهر نشان خود در توئیتر منتشر کرده که کاملا بر خلاف اظهارات سابق وی در خصوص قانون حمل سلاح گرم است.

اسلحه جواهر نشان کیم کارداشیان , تصاویر اسلحه کیم کارداشیان
این مسئله که با انتقاد شدید همراه شد وی را متهم به ریاکاری و فریب اذهان عمومی و به نمایش گذاشتن چهره ای تقلبی از فردی انسان دوست کرده است.
اوایل ژانویه سال جاری او از بیش از 17 میلیون هوادارش خواسته بود با امضای تعهدنامه ای برای مبارزه با قوانین حمل سلاح گرم مقامات را تحت فشار بگذارند اما سلاح جواهر نشان شخصی وی همه تلاش او را خنثی کرد.

اسلحه جواهر نشان کیم کارداشیان , تصاویر اسلحه کیم کارداشیان
اگرچه وی سریعا تصویر منتشر شده اسلحه خود را پاک کرد اما بسیاری از کاربران این تصویر را دیده و با کنایه در مورد رفتار ضد و نقیض او صحبت کردند.
او تا کنون بارها تصاویری از اسلحه های شخصی خود در توئیتر منتشر کرده است و همین مسئله باعث شد تا همه حرفهای او در مورد تغییر قانون حمل سلاح گرم را تمسخر آمیز توصیف کنند.... /  pardad.ir


ویدیو مرتبط :
ساعت طلای حسین هدایتی، سوژه داغ رسانه ها شد!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نوازندگی دختر مایکل جکسون سوژه داغ رسانه ها +عکس



به گزارش پرداد به نقل از هالی وییر: "مایکل جکسون" به عنوان سلطان موسیقی پاپ نامی شناخته در عرصه هنر هالیوود بود و اکنون به نظر میرسد دختر او " پاریس" اولین قدمها را در راهی که پدرش در آ‌ن به شهرت رسید برداشته است. این دختر 14 ساله یک تصویر از خود در حال نواختن گیتار الکترونیک در فضای مجازی قرار داده است که این روزها سوژه داغی برای رسانه ها شده است.

 

نوازندگی دختر مایکل جکسون سوژه داغ رسانه ها

 

"پاریس جکسون" که تجربه بازی در یک فیلم را هم در کارنامه هنری خود دارد اخیرا فعالیتهایی در زمینه وبلاگ نویسی نیز داشته است.

دختر مایکل به خاطر علاقه به حضور در سینما و عرصه خوانندگی همواره با انتقاد خانواده روبرو بوده است و آنها معتقدند اکنون برای این دختر بسیار زود است که وارد این عرصه شود.

 

نوازندگی دختر مایکل جکسون سوژه داغ رسانه ها

 

شنیده میشود که هفته گذشته موسسه ای که وظیفه نگهداری از سه فرزند مایکل را به عهده دارد خواهان دریافت مبلغ بیشتری به عنوان هزینه نگهداری بوده است. این موسسه از اوایل سال 2012 میلادی رسما نگهداری از این کودکان و مادربزرگشان را بر عهده دارد.

منبع: گروه خبری پرداد / پریسا دهقان