فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

احساس «حامد بهداد» نسبت به سن چهل سالگی‌اش



اخبار,اخبار فرهنگی ,حامد بهداد

 

اخبار فرهنگی - احساس «حامد بهداد» نسبت به سن چهل سالگی‌اش

حامد بهداد بازیگر فیلم های بوتیک، سعادت آباد، روز سوم و آرایش غلیظ گفت: قبول دارم که در سال های اخیر کمی دچار حاشیه شده ام که البته برخی جریان ها به آن دامن می زنند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با ماهنامه سینمایی «فیلم» با موضوع «جوان اول» در سینمای ایران شرکت کرد و در پاسخ به این سوال که «بعد از چهل سالگی افق پیش رویتان را چگونه می بینید» توضیح داد: کسی از من پرسید که چهل سالگی چه گونه است، گفتم تا قبل از این سن جهان به من می بخشد.اما از چهل سالگی من باید به جهان ببخشم. خداوند را شکر می‌کنم که با قریبیان ها، وثوقی ها، پورعرب ها و مهرجویی ها و دیگر بزرگان کشور افتخار همکاری، گفتگو و دوستی دارم و باید این تجربه ها را به دیگران منتقل کنم. از این به بعد وظیفه دارم در گسترش این جهان شریک باشم و با عشق به سینما، داشته های خود را هر چند اندک به نسل بعدی منتقل کنم.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,حامد بهداد

 
حامد بهداد درباره حاشیه هایی که در سال های گذشته در سینما ایجاد کرده یادآور شد: قبول دارم که در سال های اخیر کمی دچار حاشیه شده ام که البته برخی جریان ها به آن دامن می زنند. به خصوص وقتی یک سایت سینمایی جنجالی پیرامون مراسم تشییع جنازه استاد سمندریان ایجاد کرد، نمی دانم به سفارش چه کسی اما طبیعی است که این موج خبری در نوع نگاه طرفداران تاثیر داشته باشد.

 

موجی که به شبکه های اجتماعی و انواع سایت ها و وبلاگ ها هم سرایت پیدا کرد. در طول این مدت که به عنوان بازیگر در سینما فعالیت داشته ام هیچ وقت سعی نکردم روی نجابت و اخلاق پا بگذارم. در خانواده و در جامعه ای اخلاقی بزرگ شدم و اخلاق و مذهب و سنت برایم اهمیت دارد. اما چون شغلم سینماست گاهی ناگزیر به بعضی جریان ها و هیجان ها دامن می زنم.

حامد بهداد متولد سال 1352 در مشهد است و در سال ۸۹ با نقش‌آفرینی در فیلم «جرم» به کارگردانی مسعود کیمیایی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مکمل را از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.

اخبار فرهنگی - جام جم

 


ویدیو مرتبط :
احتصاصی کمپ از تولد چهل+ یک سالگی حامد بهداد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نسبت حامد بهداد با فردین و بهروز وثوقی


در مراسم فرش قرمز فیلم سینمایی «سعادت‌آباد» که چهارشنبه شب در سینما فلسطین برگزار شد هنرمندانی نظیر مهناز افشار، هنگامه قاضیانی، حامد بهداد، لیلا حاتمی و مازیار میری شرکت داشتند.

در مراسم فرش قرمز فیلم سینمایی «سعادت‌آباد» که چهارشنبه شب در سینما فلسطین برگزار شد هنرمندانی نظیر مهناز افشار، هنگامه قاضیانی، حامد بهداد، لیلا حاتمی و مازیار میری شرکت داشتند.

مهناز افشار در حاشیه این مراسم گفت: «برپایی فرش قرمز ربط چندانی به کمک به گیشه فیلم نداشته و بیشتر فضایی است برای ارتباط مستقیم میان هنرمندان و مخاطبان عام سینما.»

افشار که از برگزار نشدن این مراسم راس ساعت مقرر که هفت عصر بود گلایه داشت در این باره گفت:«فکر می‌کنم برگزاری مراسم فرش قرمز در ایران ربط چندانی ندارد با آنچه در سراسر دنیا به این نام ارائه می‌شود. در مورد همین مراسم بنا بود ساعت 7 برگزار شود اما با یک ساعت و نیم تاخیر و حدودا ساعت هشت و سی دقیقه شروع شد.».

افشار با ابراز رضایت از حضورش در فیلم «سعادت‌آباد» گفت: «خوشحالم که در یکی از تجربه های خوب سینمای ایران که عوامل یکدستی داشت حاضر شدم.»

حامد بهداد دیگر شرکت‌کننده این مراسم بود که در پاسخ به سئوالی درباره شایعاتی که پیرامون دستمزد بالایش برای حضور در سریال «سقوط آزاد» مطرح شده بود گفت: «اول از خدا میخواهم همه را به راه راست هدایت کند و بعد این را بگویم که من کسی نیستم که بخواهم برای همکارانم شرط تعیین کنم.

 من بازیگر فیلم فارسی نیستم که بخواهم برای یک تیم تولید شرط تعیین کنم. البته این را هم بگویم که برای تمام بازیگران فیلم فارسی از مرحوم فردین گرفته تا ناصر ملک‌مطیعی، بهروز وثوقی، پرویز فنی‌زاده و استاد خسرو شکیبایی احترام قائلم و به اندازه خودم از بازی‌های آن‌ها آموخته‌ام.»

مازیار میری کارگردان «سعادت‌آباد» نیز در این نشست با استثنایی خواندن پشت صحنه کار گفت:«یکی از بهترین تجربه‌های سینمایی‌ام را در این کار تجربه کردم و شرایط به گونه‌ای پیش رفت که تمام بازیگران در جهت ایفای درست نقش خود هر آنچه در توان داشتند، ارائه کردند.»

منبع: برنا