فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

اتفاقات غیرمنتظره در پایان «پایتخت ۴»



اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال پایتخت

مخاطبان سریال «پایتخت ۴» در قسمت‌های پایانی خود با اتفاقات غیرمنتظره‌ای در داستان سریال مواجه می‌شوند.

سریال «پایتخت4» که به روزهای پایانی پخش خود از شبکه یک سیما نزدیک شده است در ادامه کار خود قصد دارد تا مخاطبان خود را غافلگیر کند و شاهد اتفاقات غیرمنتظره در قسمت‌های پایانی باشند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال پایتخت


علیرضا نجف‌زاده،سرپرست گروه کارگردانی «پایتخت 4» در صفحه شخصی خود نوشته است که مخاطبان «پایتخت 4» منتظر یک پایان غافلگیرکننده باشند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال پایتخت

 
مجموعه تلویزیونی «پایتخت4»، محصول گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما به‌کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری داستانی دیگر از خانواده نقی معمولی را روایت می‌کند و در 26 قسمت در ماه مبارک رمضان به‌روی آنتن شبکه یک رفته است.
این سریال با استقبال وسیعی مواجه شده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی ,سریال پایتخت


محسن تنابنده، احمد مهران‌فر، ریما رامین‌فر، نسرین نصرتی، ژانک منگ هان، هومن حاجی‌عبداللهی و علیرضا خمسه از بازیگران اصلی این سریال هستند.

 

اخبار فرهنگی - تسنیم

 


ویدیو مرتبط :
اتفاقات غیرمنتظره خنده دار در برنامه زنده !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جذابیت‌های "پایتخت2" در راه است / پایان تصویربرداری "پایتخت 2" تا یك هفته دیگر +تصاویر



الهام غفوری:

جذابیت‌های "پایتخت2" در راه است / پایان تصویربرداری "پایتخت 2" تا یك هفته دیگر +تصاویر

سری جدید از لوكیشن‌های بسیاری برخوردار بوده و در ادامه پخش این مجموعه مخاطبان جذابیت‌های بسیاری را در لوكیشن‌های متفاوت از تیم پایتختی‌ها شاهد خواهند بود..

الهام غفوری، تهیه كننده "پایتخت 2" درخصوص تصویربرداری این مجموعه در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: حدود روز سی‌ام اسفند 91 تیم پایتخت به تهران برگشتند و تصویربرداری این مجموعه تا یك هفته دیگر همچنان ادامه خواهد داشت.

 

پایتخت 2,سریال پایتخت 2

پایتخت 2,سریال پایتخت 2

وی افزود: تاكنون دو قسمت از آن روی آنتن رفته است و امیدوارم كه مانند سری اول، این مجموعه،  مورد پسند مخاطبان قرار گیرد.

 

پایتخت 2,سریال پایتخت 2

این تهیه كننده با اشاره به جذابیت‌های "پایتخت 2" اظهار داشت: سری جدید از لوكیشن‌های بسیاری برخوردار بوده و در ادامه پخش این مجموعه مخاطبان جذابیت‌های بسیاری را در لوكیشن‌های متفاوت از تیم پایتختی‌ها شاهد خواهند بود.

 

پایتخت 2,سریال پایتخت 2

 

غفوری با اشاره به تصویربرداری "پایتخت 2" از اوایل دی ماه سال 91 افزود: به نظر من كار با وجود تعدد لوكیشن توانسته با  كیفیت خوبی روی آنتن برود و باید بگویم كه در قسمت‌های بعدی مخاطبان غافلگیر می‌شوند.گفتنی است؛ سریال "پایتخت 2" در ایام تعطیلات نوروز، هر شب ساعت 22 و 15 دقیقه  از شبكه یك سیما روی آنتن می‌رود./باشگاه خبرنگاران