فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آزاده نامداری:هنوز تغییر شغل نداده‌ام



اخبار,اخبار فرهنگی ,آزاده نامداری

تلویزیون بهترین قاب برای مشهورشدن است.

آزاده نامداری بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص جدید‌ترین فعالیت هنری خود گفت: درحال حاضر غیر از بازی در فیلم «نسیم» پرویز شهبازی جای دیگری مشغول فعالیت نیستم و جدای از هر چیز تمایل زیادی برای بازی کردن در فیلم یا سریالی را نداشتم. اما زمانی که از طرف شهبازی به من پیشنهاد شد، به خاطر پرونده درخشان وی کار را پذیرفتم و همکاری ما آغاز شد، باید بگویم که کار با شهبازی برای هر بازیگری می‌تواند یک اتفاق خوب باشد.

وی در پاسخ به این سؤال که کار در مدیوم سینما یا تلویزیون را دوست دارد، بیان کرد: حدود 9 سال در تلویزیون فعالیت داشتم. به این جهت کار در این مدیوم را بیشتر دوست دارم. البته دلیل همکاری من با شهبازی این نیست که تغییر شغلی داده‌ام، بلکه فقط کسب تجربه بود.

نامداری در مورد حضور بیشتر برخی بازیگران مشهور سینما در تلویزیون عنوان کرد: به نظر می‌رسد این موضوع ادبیات زیاد خوبی نیست البته باید از نظر علمی و جزء به جزء بررسی و کارشناسی شود و من زیاد نمی‌توانم به این مقوله بپردازم اما تلویزیون مکانی خوب برای دیده شدن است و اولین دلیل حضور بازیگران مشهور و مطرح در قاب تلویزیون، دریافت کردن قصه‌های خوب است. در کل اگر قصه خوبی را به بازیگر بدهیم تفاوتی برای آن‌ها ندارد که کجا بازی کنند.


اخبار فرهنگی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
آزاده نامداری جدید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شغل جدید آزاده نامداری! +عکس



اخبار,اخبار فرهنگی,آزاده نامداری

آزاده نامداری: این روبان خیلی ها را کنجکاو می کند که از من سوال کنند. من هم اطلاعاتی را که بهم داده اند، به آنها منتقل می کنم.

آزاده نامداری سفیر شد
اگر یک روبان صورتی روی چادر آزاده نامداری دیدید، تعجب نکنید. این روبان صورتی علامت سرطان پستان است و نامداری هم به تازگی سفیر سرطان پستان در ایران شده است. کمپین حمایت از بیماران سرطان پستان دو سالی است که در ایران تشکیل شده. مسئولان این کمپین از نامداری دعوت کرده اند تا برای آگاهی دادن به مردم کمک کند.    

اخبار,اخبار فرهنگی,آزاده نامداری


او می گوید: «این روبان خیلی ها را کنجکاو می کند که از من سوال کنند. من هم اطلاعاتی را که بهم داده اند، به آنها منتقل می کنم. برنامه مان این است که به شهرستان ها برویم و زنان بیشتری را با این بیماری آشنا کنیم. اطلاعاتی که می دهیم در حدی است که آنها خودشان با یک چکاپ ساده می توانند متوجه شوند وضعیت شان عادی است یا نه. ما این آگاهی ها را می دهیم که پیشگیری و درمان زودتر انجام شود.»

عکس آزاده ناامداری در انجمن روبان صورتیعکس آزاده ناامداری در انجمن روبان صورتی    

اخبار,اخبار فرهنگی,آزاده نامداری

عکس آزاده ناامداری در انجمن روبان صورتی

اخبار,اخبار فرهنگی,آزاده نامداری

 

اخبار فرهنگی - تماشاگران امروز