فرهنگ و هنر


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

خواندنی ها با برترین ها (81)

در این شماره از خواندنی ها با کتاب جدید دکتر صادق زیباکلام، اثری درباره طنز در آثار صادق هدایت، تاریخ فلسفه یونان و... آشنا شوید. برترین ها - محمودرضا حائری: در این شماره ...

آخرین وضعیت جسمانی اکبر عبدی



اخبار,اخبار فرهنگی ,اکبر عبدی

 

اخبار فرهنگی - اکبر عبدی: مثل همه که مریض می‌شوند، من هم شده‌ام

اکبر عبدی بازیگر پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر در خصوص وضعیت فعلی خود و بستری شدنش در بیمارستان گفت: خوب هستم و مثل همه که مریض می‌شوند، من هم شده‌ام.

طی صحبت‌هایی که با مسئول بخش بیمارستان تهران کلینیک داشتیم؛ این بازیگر پیشکسوت امروز را در بخش سی سی یو به سر می‌برد و حال وی بد نیست.

عبدی با فیلم‌های سینمایی «آدم باش» مجید جوانمرد و «قندون جهیزیه» علی ملاقلی پور در جشنواره سی و سوم فیلم فجر حضور خواهد داشت.

اخبار فرهنگی - بانی فیلم

 


ویدیو مرتبط :
آخرین وضعیت جسمانی بیت الله عباسپور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آخرین وضعیت جسمانی اکبر عبدی از زبان دخترش



اخباربازیگران,خبرهای هنرمندان,عبدی

به گفته المیرا عبدی حال این بازیگر محبوب خوب است و در سلامت به سر می‌برد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،المیرا عبدی در خصوص آخرین وضعیت جسمانی پدرش گفت: خوشبختانه حال پدرم مساعد و رضایت‌بخش است و هم اکنون در سلامت به سر می‌برد.

وی افزود: فردا پدرم را از بیمارستان ترخیص می‌کنیم و به خانه می‌بریم. البته تا سه ماه آینده باید در منزل تحت مراقبت باشند.

گفتنی است؛ اکبر عبدی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون چندی پیش به جهت ناراحتی کلیوی در بیمارستان بستری و تحت عمل جراحی قرار گرفت.