کودکان


2 دقیقه پیش

با بطری نوشابه برای پسر کوچولو هواپیما بسازید

به جای خریدن اسباب بازی های گران قیمت ، می توانید با استفاده از ابزاری که در خانه در اختیار دارید اسباب بازی هایی با کمک فرزندان خود بسازید که هم در هزینه ها صرفه جویی می ...
2 دقیقه پیش

از رایحه درمانی نوزادان بیشتر بدانید

آیا شما می خواهید برای مراقبت از نوزاد خود، یک رویکرد جامع تری را انتخاب کنید؟ آیا شما به عنوان یک پدر و مادر به دنبال درمان های طبیعی برای بچه های کوچک خود هستید؟ آیا می ...

دلایل و درمان ناباروری در مردان


ناباروری در مردان بدلیل تولید کم اسپرم، ناقص بودن یا بی حرکتی اسپرم و یا انسدادی که جلوی رهایی اسپرم را میگیرد، می‌باشد. بیماری ها، صدمات، مشکلات مزمن قلبی، شیوه و سبک زندگی و سایر عوامل می‌توانند بر ناباروری تاثیر داشته باشند.

وب سایت نی‌نی بان: علامت اصلی ناباروری عدم توانایی باردار کردن همسر بعد از تلاش های پی در پی است. مشکلات اساسی همچون اختلالات ارثی، عدم تعادل هورمونی و یا مشکلی که باعث بسته شدن مسیر اسپرم ها می‌شوند، می‌توانند نشانه‌هایی داشته باشند.

دلایل و درمان ناباروری در مردان

دلایل و درمان ناباروری در مردان

ناباروری و نازایی مشکل تقریبا ۱۵ درصد زوج ها می باشد. حدود نصف این نازایی بدلیل ناباروری مردان می‌باشد. ناباروری بدلیل تولید کم اسپرم، ناقص بودن یا بی حرکتی اسپرم و یا انسدادی که جلوی رهایی اسپرم را میگیرد، می‌باشد. بیماری ها، صدمات، مشکلات مزمن قلبی، شیوه و سبک زندگی و سایر عوامل می‌توانند بر ناباروری تاثیر داشته باشند. ناباروری می‌تواند استرس زا و ناراحت کننده باشد، اما تعدادی درمان برای حل این مشکل وجود دارد.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



سر من فریاد نزن!

دلایل و درمان ناباروری در مردان

گاهی کودکان حساسیت‌های پدر و مادرهای خود را تشخیص داده و می توانند موجب شوند که والدین‌شان از کوره در بروند و بر سر آنها فریاد بکشند.اما والدین برای خنثی کردن این حساسیت‌ها می‌توانند نحوه صحبت کردن خود با فرزندانشان را تغییر دهند و برای برقراری ارتباط با آنان از شکل فریاد زدن به دیالوگی احترام آمیز با کودکانشان رو آورند.




جدا کردن اتاق کودک از والدین

دلایل و درمان ناباروری در مردان

سختی خوابیدن در کنار کودکی که هر روز بزرگ تر می شود بر کیفیت زندگی والدین تاثیرگذار است. در این شرایط جدا کردن اتاق خواب کودک آن قدر ها هم که تصور می شود سخت نیست و فقط کمی استقامت می خواهد و چند شب بدخوابی. داشتن اطلاعات لازم و دانستن راهکار های مفید که در ادامه مطرح می شود، می تواند به والدین در گذراندن این مرحله یاری رساند.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



6 سرطان شایع در بچه ها

دلایل و درمان ناباروری در مردان

بدیهی است که تشخیص سرطان کودک در مراحل اولیه ابتلا می‌تواند به درمان‌های کم هزینه‌ و موثرتر منجر شود. مطالب ذیل، علائم عمومی بیماری بوده که وجود این موارد الزاماً به معنی ابتلا به این بیماری نیست و مراجعه به پزشک متخصص و انجام مراحل تشخیصی، ضروری است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...



حساسیت‏ در دوران بارداری

دلایل و درمان ناباروری در مردان

حساسیت‏ ها وقتی  روی  می ‏دهد که سیستم ایمنی  بدن به ماده‏ای  که مضر است واکنش نشان می ‏دهد. بدن مواد شیمیایی را برای جنگیدن با آن ماده ترشح می ‏کند، واکنش‏ های  معمول شامل گرفتگی بینی ،عطسه، آبریزش بینی ،خارش چشم‏ها و گوش داخلی  است.

ادامه مطلب را در نی نی بان بخوانید...


ویدیو مرتبط :
توصیه کلی به مردان برای درمان ناباروری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خوراکی های موثر در درمان ناباروری مردان



 

 

درمان ناباروری در مردان,درمان ناباروری

 

آیا می دانید چه خوراکی هایی موثر هستند؟

یک متخصص تغذیه ناباروری مصرف استروژن‌های گیاهی را در پایین آوردن میزان استروژن در مردان و درمان ناباروری موثر دانست و گفت: استفاده از مواد غذایی مانند لوبیا سبز، باقلا و سویا در درمان ناباروری مردان بسیار موثر است.

زهره خدایی در مورد نقش تغذیه در ناباروری مردان اظهار داشت: ناباروری مردان دو جنبه کمبود تستسترون و کمبود اسپرم بررسی می‌شود و باز مشکلات ناشی از اسپرم هم می‌تواند به دلیل اختلالات در حرکت اسپرم، شکل یا تعداد آن باشد.

وی با اشاره به علت اصلی اشکال در میزان هورمون تستسترون تشریح کرد: هورمون‌های موجود در مواد غذایی مربوط به دام و مصرف بی‌رویه کودهایی است که برای تقویت گیاهان به کار برده می‌شود، در واقع باقیمانده استروژنی که در مواد غذایی هست وارد بدن می‌شود و هورمون‌های مردانه تأثیرات مضری را بر روی هورمون‌های مردانه می‌گذارد.

خدایی افزود: از طرفی برخی مرغداری‌ها برای اینکه مرغ‌ها زودتر گوشتی و پروار شوند به مرغ‌ها هورمون تزریق می‌کنند که در نهایت اینها وارد بدن شده و موجب اختلالات هورمونی می‌شود.

این متخصص تغذیه طب ناباروری اظهار داشت: برای خنثی‌کردن این هورمون‌ها که در ناباروری مردان هم مؤثر است از فیتو استروژن‌های گیاهی استفاده می‌کنیم که ممکن است در ابتدای امر عجیب به نظر برسد که برای درمان میزان استروژن دوباره از استروژن استفاده می‌کنیم ولی با استروژن گیاهی در واقع میزان استروژن را به روش علمی در بدن پائین می‌آوریم.
خدایی اظهار داشت: مواد غذایی که لگوم دارند مانند باقلا، لوبیا سبز و سویا که جزو این گروه هستند استروژن گیاهی دارند که در پائین آوردن میزان هورمون استروژن بسیار موثرند.
منبع : Farsnews.com